• Iroyg

    Reklam jag hatar...

    MQ... Denna uuusla låt "Look of me" och den så kallade koreografin med en massa rumpknuffar. Aaaarrrggghhh! Skrikandes


  • Svar på tråden Reklam jag hatar...
  • vermilion

    Är den hon med långt blont hår som varit med i nåt år nu? Fundersam Det är ju supertrevligt att titta på henne.


    Spartacus skrev 2008-04-21 12:06:52 följande:
    Gina Tricot, snälla ni!!jag mår fysiskt dåligt när den visas! jag hatar verkligen den där äckliga modellen som försöker dansa till den där hemska låten dom skapat... hon är så pinsam!
  • MoSv74

    Har ni tänkt på att alla tvättmedel alltid blir bättre och bättre?
    Dom är alltid så skonsamma men tar ändå bort fläckar vid låga temperaturer. Och några månader senare så kommer samma tvättmedel ut men ÄNNU bättre!!!!
    Hur går det ihop?????
    Den förra var ju den bästa......hur kan dom bli ännu bättre???
    Fattar inte........

  • Tehya

    Den där reklamen där dom påstår att Nivea (?) kan göra en smal på nån vecka....hum....riight..

  • Liten Björn

    Den värsta reklamen ärden med Pernilla och hennes hårfärg. Herregud vad jag retar mig på henne. Klistrat leende och så är hon inte särskilt vacker eller har bra hår som hårmodeller annars har. Sjukt irriterande.

    Favriten just nu är: "jag gör vad som helst för pengar. vart byter vi om?"

  • Lille Fi
    nyponsoppa skrev 2008-04-14 16:26:49 följande:
     O så gillar jag inte alvedon reklamen, eller vad det nu är, när folk står o stönar o har ont i huvudet, sen ger dom ifrån sig nått muppgt ljud som ska motsvara hur man låter när man blir av med sin huvudvärk....
    Håller me, helt värdelös.
    Jag stör mig nått fruktansvärt på Ifs reklam me. den me råttor eller va de e som de händer massa me..blir förbannade varje gång ja ser dem. Fula små råttor. o sen han killens flin när han skriver procenten....
  • MoSv74
    Iroyg skrev 2008-04-21 11:31:08 följande:
    Reklamen för Kavlis räkost, med ungen som drar fram en bandspelare och står och dansar i barnstolen. Ungen ser läskig ut...
    Jag tycker den är urkul!!!!
    Lite oväntat att ungen ska börja dansa, inte det man väntar sej.
    Börjar asgarva varje gång jag ser den! =0)
  • Iroyg
    MoSv74 skrev 2008-04-26 17:42:31 följande:
    Jag tycker den är urkul!!!!Lite oväntat att ungen ska börja dansa, inte det man väntar sej.Börjar asgarva varje gång jag ser den! =0)
    Datoranimerade ungar borde förbjudas... Hade han ställt sig upp och jazzat lite mer normalt hade jag inte klagat.
  • Em00

    ÄLSKAR kavlis nya reklam

    Hatar pinsam-pernilla, panidol zapp är det dom gör reklam för
    när dom står på plattan och gör grimaser och stönar och har sig va?
    Den hatar jag också, och parlinos reklamer (fast den om korvbilen var rolig första gången )
    arla-reklamen med den där pinsamma kvinnliga bondjäveln..

    den där yesreklamen (powerdrops?) "oj vad mycket mat", "oj vad mycket fett", "nu tar du i för mycket igen".. uuh!

    nu får jag allergiska utslag, det kliar på armen.. =P

  • Anastasia81

    Hatar allt som har med syskonen wahlgren att göra, tål inte dem, så givetvis gillar jag inte hår reklamen med pernilla. Lätta reklamen med Perta Hultgren är så dålig så att den nästan är komisk. Arla reklamen med kossan och mamman, särskilt den när hon pratar om sitt ofödda barn, så värdelös. Tyska dubbade reklamer där kvinnan alltid är den som tvättar, städar m.m. Allt jag kan komma på för tillfället men det finns så otroligt mycket mer.....

  • Rigmor Mortis

    Nån linsreklam som påstår att man blinkar 14 000 gånger per dygn. Det ger nästan 10 blinkningar i minuten, förutsatt att man är vaken hela dygnet. Sover man åtta timmar ger det runt 15 blinkningar i minuten. Om jag räknat rätt innebär det att man blinkar var fjärde sekund.

    (med reservation för felräkningar, jag är trött. Därför blinkar jag oftare än vanligt. Dock inte var fjärde sekund.)

  • Manchester

    Sämst av alla är nog OK:s reklam med någon som alltid misslyckas med allt han tar sig för. Hur tänkte reklamfirman? Nu ska vi ta fram en figur som folk verkligen kan identifiera sig med och vill efterlikna. OK, vi väljer en småful kille som tappar korv, spiller kaffe och fastnar med foten när han ska reparera sin bil. Det borde locka många.

    Fast If:s råttor är nästan lika illa. Jag har lovat mig själv att aldrig teckna en försäkring hos dem, hur bra villkor de än har.

    Sedan finns den där "lita på rosa". Häll lite tomatsås på ett par byxor, stoppa omedelbart ner dem i vatten med lite rosa jox i och bli sedan överlycklig och djupt imponerad när tomatsåsen går bort. Inte. Är man så snabb behövs ju inte ens vanligt tvättmedel. Kom igen när barnen kommer hem från dagis med intorkade bananfläckar och vattenfärg över hela tröjan. Där hjälper inget fläckborttagningsmedel, oavsett färg.

  • Maggis
    Manchester skrev 2008-04-26 22:56:42 följande:
    Sämst av alla är nog OK:s reklam med någon som alltid misslyckas med allt han tar sig för. Hur tänkte reklamfirman? Nu ska vi ta fram en figur som folk verkligen kan identifiera sig med och vill efterlikna. OK, vi väljer en småful kille som tappar korv, spiller kaffe och fastnar med foten när han ska reparera sin bil. Det borde locka många.
    Åh ja. Han retar verkligen gallfeber på mig.
    //Maggis
  • Analoga

    Någon här som ser Sjukhuset på TV3? I varenda paus är det reklam för någon slags magmedicin och det är en supertöntig man i 70-talsstil. Han ser så fånig ut att jag får spader

  • Maggis
    Analoga skrev 2008-04-27 17:20:40 följande:
    Någon här som ser Sjukhuset på TV3? I varenda paus är det reklam för någon slags magmedicin och det är en supertöntig man i 70-talsstil. Han ser så fånig ut att jag får spader
    Inside. Jag tycker han är helt förfärlig.
    //Maggis
  • Tecken

    Den värsta reklamen jag vet, är sån som sätts på bilrutan. Vidrigt.

  • ALY538
    Mornie Alantie skrev 2008-04-11 13:39:16 följande:

    Hmm, ska jag räkna upp alla hatreklamfilmer blir listan lång. Blir en 8-i-topp:

    8. Clerasil ultra, den med två fjortisar som pratar om en finne.

    7. Lambi, vad har ett skuttande lamm med toapapper att göra? Dessutom ser tjejen så onaturlig ut.

    6. ICAs. Tål inte Sofia och inte de andra heller.

    5. Vanish oxi action multi extra multi super multi duper multi mega crystal white. Varför krafsar hon på ett vitt plagg?

    4. Parlino. Vaddå korvbil? Vad fan är en korvbil?

    3. Alla konsums, de med konstlade människor som är sååå pinsamt dåliga.

    2. MQ. Den de har nu och alla andra också.

    1. Ko-tjejen. Hatar henne *ryser* Hatar även den med babylarmet hos kalven, det skulle inte behövas om den fick vara med sin mamma. Den är så äcklig så jag mår illa.

    Ja, jag stör mig på saker lätt Men man vill ju inte missa programmet och dessutom är det ofta reklam på många kanaler samtidigt, man kommer ju inte undan.


    OT vi har en korvbil här i stan som kommer o säljer korv:)
Svar på tråden Reklam jag hatar...