• MalleNalle

    Väntar BB!

    Allting gick så fort! Från och med idag väntar vi barnbesked. Om allting går som planerat så har vi ett BB om 4-6 månader! Helt galet!
    Vi är så lyckliga!

  • Svar på tråden Väntar BB!
  • MalleNalle

    Tack för alla gratulationer!
    Hälsa MalleNalle med världens största leende

  • MalleNalle

    TACK! Det var snällt skrivet. Ja, det är "bara" 4-6 månaders väntetid till Vietnam genom AC. Sen är det ytterligare 4-6 månader till RB. Så vi är föräldrar inom 1 år

    Tack än en gång!
    Mysan B skrev 2008-04-23 20:29:03 följande:


    GRATTIS från mig med. Tänker mkt på er att man inte ska sluta kämpa. Du är så stark. Så det är en ungefärlig väntetid på BARA 4-6 månader i Vietnam? Är det genom Bfa?
  • mammatillvictor
    MalleNalle skrev 2008-04-24 05:14:42 följande:
    TACK! Det var snällt skrivet. Ja, det är "bara" 4-6 månaders väntetid till Vietnam genom AC. Sen är det ytterligare 4-6 månader till RB. Så vi är föräldrar inom 1 år Tack än en gång!Mysan B skrev 2008-04-23 20:29:03 följande:
    Nu går det fort, jag känner det på mig, herregud, stäng inte av telefonen någonsin nu, hihihi, äntligen! Jag är sup exalterad, mamma var hos mig när du ringde igår och berättade detta stora och mamma sade att herregud, du beter dig ju som att det är ni som snart får bb Men det ÄR ju så fantastiskt! Och vi har ju samma person på AC som meddelar bb, vi har samma land, samma person Mr M kommer att vara med er i Vietnam, det gör att jag går igång kan jag säga! Åh, är såååå glad och lycklig för er skull!!! *PUSS*
  • Turnit

    Grattis grattis....Åhh...vad härligt!!!


    .?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.Sprayar.?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?..?:*¨¨*:?.
  • MalleNalle

    Ha ha ha!! Du är sååå söt!
    Det är så underbart att få dela detta med dig, du som förstår, ge tips, stöttar, vägleder och glädjs med oss. Tack för att du finns! Vi ses nästa lördag, vi ser verkligen fram emot det.

    Och du...vi har på telefonen HELA tiden, var så säker.
    KRAMIS


    mammatillvictor skrev 2008-04-24 06:56:03 följande:
    Nu går det fort, jag känner det på mig, herregud, stäng inte av telefonen någonsin nu, hihihi, äntligen! Jag är sup exalterad, mamma var hos mig när du ringde igår och berättade detta stora och mamma sade att herregud, du beter dig ju som att det är ni som snart får bb Men det ÄR ju så fantastiskt! Och vi har ju samma person på AC som meddelar bb, vi har samma land, samma person Mr M kommer att vara med er i Vietnam, det gör att jag går igång kan jag säga! Åh, är såååå glad och lycklig för er skull!!! *PUSS*
  • Marie IE B

    Men vad underbart ! Det är ju i princip snart, nästan nu ju. Räkna 4 mån baklänges och du kommer till julafton och visst känns det som att det var julafton alldeles nyss ?
    KramKram

  • MalleNalle

    Ja, det känns som om det kan gå fort! Ett halvår år ingenting, inte när man väntat typ 4,5,6,7,8 år...
    Tack!

    Marie IE B skrev 2008-04-24 16:45:03 följande:


    Men vad underbart ! Det är ju i princip snart, nästan nu ju. Räkna 4 mån baklänges och du kommer till julafton och visst känns det som att det var julafton alldeles nyss ?KramKram
  • KimKatt

    Det är helt underbart! Så otroligt härligt. Ett stort grattis!!

  • mammatillvictor
    MalleNalle skrev 2008-04-24 15:53:15 följande:
    Ha ha ha!! Du är sååå söt!Det är så underbart att få dela detta med dig, du som förstår, ge tips, stöttar, vägleder och glädjs med oss. Tack för att du finns! Vi ses nästa lördag, vi ser verkligen fram emot det. Och du...vi har på telefonen HELA tiden, var så säker. KRAMIS
Svar på tråden Väntar BB!