• Trajsan

    Låt för en ängel?

    Min bebis är snart en ängel....

    Jag begraver mig i musik som jag känner igen mig i.
    Någon som vet någon fin låt?

  • Svar på tråden Låt för en ängel?
  • Lilla illa

    dansbandet tommys har en låt den ena heter vår dotter den andra borde heta ängel i natt eller ängel

    sen finns de en låt vet ej vad den heter eller vem som sjunger men den går du log mot mig en sista gång som om du redan gett dig av jag var så rädd du var stark jag fick låna en ängel....

  • TooTicki

    Lilla illa skrev 2008-06-01 20:36:43 följande:


    sen finns de en låt vet ej vad den heter eller vem som sjunger men den går du log mot mig en sista gång som om du redan gett dig av jag var så rädd du var stark jag fick låna en ängel....
    Du pratar nog om "Jag fick låna en ängel" med Shirley Clamp.
  • Lilla illa

    lasse berghagens låt där han sjunger du e för alltid en del utav mig som polstjärnans ljus i natten en ängel ska bära min hälsning till dig som en bro över mörka vatten

  • Tite

    Hej! Beklagar verkligen sorgen!
    Angel med Aerosmith är en helt underbar låt!
    Kram Titti

  • Fia71

    Till en ängel med Sonja Aldén. Den sjöng en väninna på min sons begravning... Otroligt vacker!
    Kram

  • Pyret 85

    jag säger också "jag fick låna en ängel" med shirley clamp, underbart vacker sång!


    ♥Mamma till världens sötaste Lian♥
  • Katta77

    Jag lyssnar mykt på Avril Lavigne Slipped away (miss you), när jag saknar gumman

    många kramar

  • tan73

    Tears of an angel med RyanDan är helt otroligt fin. Jag ska ha den med på min lille Sebastians begravning.
    Styrkekramar till dig från en annan nybliven änglamamma

Svar på tråden Låt för en ängel?