• I sa

    Gravid v 14+2 Känner mig tom i magen???

    Hej!
    Jag är gravid i v 14+2. Har inte fått vara iväg på VUL bara inskrivning. Väntar på att få göra UL 17 juni. Mina symtom avtog för ett par veckor sedan. Har mått illa vissa kvällar innan. Och brösten ömmade i början. Men allt är borta. Klämmer och känner på magen om jag ska känna nått. Men neeeeej. Känns bara som jag fått massa fett på magen och att den är lite mer svälld och hård på kvällarna. Annars känns den tom? Någon mer som har så? Eller är de ingen beis där inne? Jag har inte haft någon blödning eller så.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-26 21:47
    Det måste vara så=)) Har du varit iväg på nått VUL och sett att det är nått i magen?

  • Svar på tråden Gravid v 14+2 Känner mig tom i magen???
  • Vero

    Jag är också i vecka 14 och känner igen mig, jag har bara fått en degmage, annars känns det ingenting.


    The impossible just takes a little longer
  • I sa

    Det har gått ännu en vecka och känner fort f inget!! Men ska på privat VUL så då får vi se. Om de är jag som är knäpp eller inte

  • I sa

    Va på ett privat VUL igår. och det visade sig faktiskt att det finns en bebis där inne. Men känner fort f inget. Men nu känns allt mycket bättre.

  • NathaliesMamma08

    Hej Jag känner likadant, jag är i 15+2 men känner ingenting heller och har UL den 23 Juni
    Min symtomer avtog oxå för några veckor sen och sedan dess har det itne hänt så mycket, känner mig svullen men inga ömande bröst eller något.

  • Thegran

    var på UL igår, och även här finns det en liten krabat i magen :)

    och nu känner jag mig helt plötsligt sådär super gravid.

  • K24yrs

    Lung!! tjejer detta r normalt!

    tänk sa här, i början hade man alla symtomer som man ska ha när man r gravid, trött, illamaende öma tuttar svulna tarmar mm mm mm.
    Sen ar allt det borta, men ända inte komit in i den tiden da bebisen sparkar sa man blir oroligt och osäker.
    jag har varit där 2ggr och har 2 friska barn . Men nu i 3e grav tänker jag ta det lungt och inte oroa mig sa mycket.

    lycka till!

  • Längtar efter Liten

    Var hos bm idag för lite prover o frågade lite snällt om jag kunde få lyssna på hjärtat..
    Bli inte besviken sa hon, om vi inte hör ngt MEN där var det lilla knytet, hurra en bebis här med!!!


    *Snart är vi fyra*
  • I sa

    Nu har jag också varit på UL. och där inne finns en liten bebis!! Helt otroligt!!!

  • Vero

    Jag ska på UL nästa vecka och trots att det är mitt tredje barn så är det lika spännande!!


    The impossible just takes a little longer
  • hjärtekrossad

    Ska gå på privat ul imorgon för jag känner absolut ingeting och det skrämmer mig totalt. Har två fina pojkar sen innan och de var vilda väldigt tidigt och jag hade symptom hela tiden. Så med de två var jag aldrig orolig som jag är nu!!

Svar på tråden Gravid v 14+2 Känner mig tom i magen???