• annapanna2

    Snart blir jag änglamamma

    Känner att jag måste få skriva av mig. Efter ett dåligt resultat på kub 1:50 för trisomi 13 och 18 valde vi att gå vidare med fvp. Fick svar på snabbanalysen för en vecka sedan och det såg bra ut. Igår ringde läkaren efter att ha fått svar på den fullständiga analysen.

    Vårt barn är sjukt! Det har ett kromosomfel som heter cri du chat. Barnet kommer bli svårt missbildat. Vi kommer avbryta graviditeten. Jag bara gråter och gråter, kan inte fatta det. Risken att drabbas av detta är 1:100000. Jag vet inte hur vi ska orka detta. Är i vecka 19, var så glad att allt såg bra ut så händer det här.

    Är så rädd...

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-12 10:51
    TACK alla för alla stöttande och tröstande svar! Vi har suttit och läst och gråtit och blir så rörda över att det finns så många som bryr sig. Ännu en gång stort tack för allt stöd. Vi ska ta oss igenom det här... Många kramar

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-29 23:05
    Vill bara passa på att tacka alla ännu en gång för tröstande ord på vägen! Det är ett oerhört stöd ska ni veta alla som skrivit! Det har nu gått 2 veckor sedan själva avbrytandet. Vi tar en dag i taget och börjar se lite ljus i vardagen igen. Tack så hjärtligt för alla fina ord! Kram Anna

  • Svar på tråden Snart blir jag änglamamma
  • Natta80

    Hej!
    Känner starkt med dig, jag och min sambo fick avbryta min graviditet för en månad sen. Känner din sorg starkt. Finns inga tröstande ord. Jag skickar dig stora varma kramar!

  • herbst

    beklagar o kramara om kram från en annan änglamamma


    mamma till två vackra tjejer
  • Blå molnet

    Styrkekramar till er. Ta hand om varandra!
    *kramar om*

  • Emelisa

    Stackare där!!
    Vet inte hur du känner dig men jag kan nog nästan föreställa mig det.
    Lider med dig.
    Stora bamsevärmande styrkekramar till dig!!!!!!!!

  • SimonsTilda

    Vet själv hur de är att förlora ett barn .Förlorade minlillagosse den 4 /6-08 .. Han led av anencefali, vilket inebär att skallben o storhjärna saknas ..Drabbar 1:30000 :/ Du kmr klara de

  • 5barnsmamman

    Vill bara omfamna er, vet hur tufft det är att förlora sitt lilla barn.
    men ni kommer vidare med hjälp av varandra.
    massa kramar


    Stolt mor till fyra
Svar på tråden Snart blir jag änglamamma