• Svar på tråden fd tråddödare snackar vidare
  • Coccolina

    Ser Samuel fram emot lillebror då Eller han kanske inte har fattat riktigt ännu


    Life's a bitch get used to it!!!
  • Kaxmaja
    Coccolina skrev 2009-01-16 11:36:26 följande:
    Ser Samuel fram emot lillebror då Eller han kanske inte har fattat riktigt ännu
    Jag tror han e lyckligt ovetandes ännu
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Lilla Samuel ska bli storebror ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Coccolina
    Docendo díscimus skrev 2009-01-16 21:57:11 följande:
    Han är provanställd - får han det så flyttar vi upp.
    Hur många månader är det kvar på provanställningen??
    Life's a bitch get used to it!!!
  • Guldrosen

    Hej tjejer!

    Slurpan: Ja, solbrännan har lagt sig... snart är man en blekfis igen.

    Nu har högsäsongen dragit igång igen på jobbet, så jag hinner inte vara inne så mycket på FL. Men jag ska göra mitt bästa för att kika in då och då.

    Lider med dig DD! Men håll ut... snart får ni vara tillsammans igen.

    Angelzezzan: Tänk vad tiden går.. halvägs redan!

    Igår lunchade vi i skogen. Vi kokade Bullens korv på glöden från elden som vi tänt tidigare. På eftermiddagen åkte vi skridskor på en sjö här i närheten. Så idag har jag lite träningsvärk i benen.
    Min Power plate träning har stannat av. Har varit sjuk till och från hela december och halva januari. Tidigare i veckan tog jag influensa-sprutan så jag hoppas att jag ska klara mig nu. Även om det är högsäsong på jobbet är det viktigt att träna så man håller ända fram till sista juli.

    Vad har ni hittat på i helgen?

  • Coccolina

    Jag har bara varit seg hade tjej kväll med en tjejkompis här hemma i fredagas.... drack lite vin och en drink... är inte längre van vid att dricka så trot eller ej jag är FORTFARANDE bakis:-S
    Inte så lyckat!!
    Nåja... Sen har jag försökt plugga lite också...


    Life's a bitch get used to it!!!
  • Kaxmaja

    Här e min plutt nu før en liten stund sedan då han åt melon Samuel äter melon 19 januari -09 Äter melon 19 januari -09¨

    Igår gick han tre steg mellan mig och sambon när vi satt på golvet De var førsta gången. Oj oj lillskiten e på G att blir stor. Men han e ju bara snart 10.5 månad.

    Jag e sjuk Så idag førsøker jag bara øverleva. Tills sambon kommer hem och kan ta Samuel


    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Lilla Samuel ska bli storebror ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Docendo díscimus
    Coccolina skrev 2009-01-17 19:01:23 följande:
    Hur många månader är det kvar på provanställningen??
    Han har fått förlängt en gåmg risken är att de förlänger en gång till. Men jag har förslagit att han är där varannan vecka.
  • Docendo díscimus
    Kaxmaja skrev 2009-01-19 11:14:25 följande:
    Här e min plutt nu før en liten stund sedan då han åt melon  ¨Igår gick han tre steg mellan mig och sambon när vi satt på golvet De var førsta gången. Oj oj lillskiten e på G att blir stor. Men han e ju bara snart 10.5 månad.Jag e sjuk Så idag førsøker jag bara øverleva. Tills sambon kommer hem och kan ta Samuel
    Ja - våra små börja bli stora.
  • Coccolina
    Docendo díscimus skrev 2009-01-19 16:47:10 följande:
    Han har fått förlängt en gåmg risken är att de förlänger en gång till. Men jag har förslagit att han är där varannan vecka.
    Men man kan väl inte förlänga provanställning hur mycket som helst??
    Kan han vara där bara varannan vecka?? tycker arbetsplatsen det är ok??
    Life's a bitch get used to it!!!
  • Docendo díscimus

    Det är okej!! =D

    Han kan vara på ett kontor här i stan. Samt att han är småbarnsfar. Men det skulle nog ingen Sthm arbetsplats gilla. Det var 6 månader - men får han fast så flyttar vi.

  • Coccolina

    Hmm pga av hackattacken så satte jag mig och gogglade på mitt gamla nick och snubblade in på denna tråd Weeeee Har varit väldigt inaktiv under en längre tid... (mycket förändringar i livet) hur är det med er?? Ser ni att jag skriver här tro??

  • Guldrosen

    Hej Slurpan!

    Hur lever livet med dig nu förtiden?

    Det har gått lite drygt 3 år sedan man skrev här senast, Jag är kvar på samma arbete som då, fast nu är jag avdelningsansvarig för min avdelning. Precis som förra gången jag skrev så har vi högsäsong på jobbet nu och bor nästa där. Men i april tänker jag i alla fall smita iväg från arbetet och åka på spa med min dotter.

    Jag har tidigare i år beställt en bil som jag väntar på. Jag tror att den levereras om en eller två veckor. Det ska bli jättekul att hämta den och race hem i den...

    Nu är det äntligen helg och jag slipper jobba denna helgen så jag ska njuta i fulla drag!        


    Jag glimmar som Guld och är vacker som en Ros
  • Docendo díscimus

    Hej på er tjejer!


    Själv har jag tre tjejer 4, 8 och 10 år. Håller på att datera upp med Matematik D. Funderar att återigen bli student.


    Bor kvar.


     


    vad jobbar och jobbar ni? Kanske vill ni ha mig som kollega,Drömmer

Svar på tråden fd tråddödare snackar vidare