• RebeccaR

    Vi som försöker få syskon till våra änglar

    Välkommen alla gamla och nya till fortsättningen!



    Här får man tycka och känna och säga vad man vill utan att det blir fel.
    Ingen här inne klandrar någon annan för dess tankar.
    Alla har vi gått igenom samma hemska öde som gjort att vi kommit hit till denna tråd...



    Men nu är det dags för våra underbara änglar däruppe att få bli storasystrar/storebröder

    Så nu kör vi så det ryker



    + PLUS ÅT OSS ALLA +
    4barns mamma till 3 underbara tjejer och en liten ängla pojke och en liten bebis flicka i magen
    Tidigare trådar
    www.familjeliv.se/Forum-10-204/m26901686.html

    www.familjeliv.se/Forum-10-204/m29786350.html

    www.familjeliv.se/Forum-10-204/m35155057.html

    bim listan så vi har koll på varandra
    www.familjeliv.se/Forum-10-204/m35145249.html
    Rebecca med ängeln Aaron och jordebarnet Turid www.famronnquist.se
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-11-10 21:22
    NYA BIM-listan
    www.familjeliv.se/Forum-10-204/m38184084.html
  • Svar på tråden Vi som försöker få syskon till våra änglar
  • Xweroniqa

    Oopps! Ett INLÄGG till.
    Nån som har koll på när tråden stänger igen...!?!
    Eller är det bara Rebecca som har det..?
    Tycker vi hållt till här bra länge nu och man måste väl förnya var tredje månad. Antar att nån annan får ta över den eftersom Rebecca befinner sig i väntar tråden numera.

  • Odling

    Xweronica: Ja jag har börjat läsa allt han skriver, han är min nya idol! Så jäkla klok karl. Så himla bra på att sätta ord på alla känslor... Igår blev jag tvungen att skriva ett mail till honom och säga hur bra han var (som värsta fjortisen) och så fick jag ett jättefint svar efter bara några minuter. Då la jag mig på sängen och grät en kvart. Ujuj, man är ju stabil.

  • piglet 76
    Xweroniqa skrev 2009-02-05 10:49:45 följande:
    Oopps! Ett INLÄGG till. Nån som har koll på när tråden stänger igen...!?! Eller är det bara Rebecca som har det..? Tycker vi hållt till här bra länge nu och man måste väl förnya var tredje månad. Antar att nån annan får ta över den eftersom Rebecca befinner sig i väntar tråden numera.
    Tänkte samma sak o såg nu att det e på söndag denna stänger.........................
  • Xweroniqa

    Odling:
    Oj va kul att få svar. Han verkar så jäkla mänsklig och helt fantastisk.. Min sambo kan inte prata känslor överhuvudtaget och jag blir sååå trött på han för det. Nu väntar jag med spänning på att Jonna eller Marcus ska uppdatera sina bloggar.
    Hahaha.. Vem F*n är Stabil (känner mig träffad)..Inte jag iaf. *skrattar*

    Så tråden stänger på Söndag nån plusmedlem som känner sig manad att föra den vidare..? Man kan väl göra den lite finare om man är plusmedlem med glada gubbar och dylikt.

  • LillanM

    Ayla: sa glad att du orakde/vagade ett forsok till! Kom igen sma aggen - vax!!!

    Tummeliten och Piglet: jag alskar att ga, det kanns sa terapetiskt pa nagot satt. Den friska luften, blommor och trad (jag gar i en stor park) och som att jag ar pa vag nagonstans. Annu battre blir det nar jag pallar hoppa i joggingskorna, satter pa iPoden och ger mig ut och flasar. Brukar satta Rihannas Distrubia (blir sa harligt forbannad pa livet med den laten) pa repeat och springa tills jag blir hogrod i ansiktet. Dumma sno forsvinn, jag vill bli arg!!


    Ojoj, vagar jag lasa pa Birros blogg? Vill inte borja lipa (igen) pa jobbet. Tom maken har erkant att fast Birro ar en idiot nar det kommer till fotboll () sa skriver han oerhort traffande om att forlora sitt barn.

    Ego: AL tider narmar sig forhoppningsvis med forsta pergo-kuren. Hoppas dock att det drojer nagon dag for maken ar bortrest till pa sondag. Mos i morse for sakerhetsskull och fick papekat att jag inte "gjorde sadar i luften med rumpan". Sa gubben rostar helt tydligt pa att ligga still ett tag med rumpan upp Flört

  • Tummeliten07

    Precis samma känsla som jag - ögonen tåras av glädje och jag ryser. Underbart! Grattis till lilla mamma och pappa och Dante och liten som blivit storasyskon!

    Håller med dig Xweroniqa - vi ska också vara där om en inte för lång framtid!


    Xweroniqa skrev 2009-02-05 10:46:35 följande:
    Jag var oxå precis inne på Birros blogg och såg den underbara nyheten (jag som var så säker på att det var en flicka)Jag ryser i hela kroppen och tårarna bränner när jag tänker på att dom ligger och myser och beundrar en levande frisk liten pojke efter allt dom gått igenom. Klarade dom det så ska väl vi oxå göra det. Deras pojke har ju kommit till mot alla odds liksom. Grattis till Jonna och Marcus.
  • Malin F

    Oj oj vad ni har varit flitiga här!

    Tänk att det ändå blir lyckliga slut ändå. Grattis till Jonna o Marcus! (dom som läste gravid tidningen med deras intervju fick veta att dom väntade en kille)Flört

    Tråden går ut ett väldans fint datum... på söndag blir jag nämligen ett år visare...heheFlört

    anniloo: Hoppas det var ägget som fäste nu! *håller tummar*

    ego: Jag är oxå sjukligt intresserad av dokumentärer.. mannen skakar på huvet ibland.. Plågar mig själv med att titta på alla förlossningar och bebisar..

    Så ville monitorn ha ytterligare en sticka idag....visade HÖG fertilitet idag! Så nu blir det humping humping..Skrattande Dröjer förmodligen ett tag innan den slår om till MAX. Bäst att köra på..

    Nej, nu ska jag återgå till trapprenoveringen på tal om träning...jobbigt värre.

    Kram på er!


    ~Cornelia~ängeln Vide~
  • Jaxon
    SofiaL skrev 2009-02-04 21:24:30 följande:
    Jaxon; hihi precis nu känner jag mig lugn igen, tack vännen!!
    Vassego! =)
    ღ ღ Jag tar inget för givet....ღ ღ
  • Jaxon

    xweroniqa: jag lovar o svär att jag ska försööööka ta de lugnt o inte oroa mig så mycke. Tack vännen.. Tror att din smörgåstårta me räkor gör susen.. =)


    Anniloo: jag har kännt som små stick/hugg o jag har faktiskt plussat efter de.. vet inte om de har nåt samband men kanske.. =)


    ღ ღ Jag tar inget för givet....ღ ღ
Svar på tråden Vi som försöker få syskon till våra änglar