• TuSSen09

    Da Mamas in Uppsala, fikar, myser och babblar vidare :-)

    Tänk att det nu är 2 år sedan som vi började fika tillsammans, blir inte så mycke fikastunder nu men det har ju sina anledningar, härligt att så många 06:or har fått syskon också. Vi har även fått lite utökning av barn födda 2007 och 2008 :) Så roligt. Här passar vi på och försöker träffas då det ges tillfälle. Mycke mera på sommaren då man kan va ute och leka med barnen, annars är nickis våran favorit!

    Här har det babblats graviditeter under 2 års tid, blöjexem, sjukdommar och alltmänt prat som karlar inte står ut med. Det är tur att vi har varandra! Tycker vi är ett sånt härligt gäng och jag är glad idag att jag startade den första tråden för lite mer än 2 år sedan :-9 Tiden går fort, våra små blir stora, syskon kommer till världen, och dom växer så det knakar också!

    Hoppas vi kan fortsätta hålla tråden vid liv, ses lite mera och fika

    GOD JUL & GOTT NYTT ÅR på er
    Hoppas 2009 blir ett bra år


    Kram Sofia
  • Svar på tråden Da Mamas in Uppsala, fikar, myser och babblar vidare :-)
  • Lallan

    Little M, både bil och syskonsits med idag

    Var på utbildningsdag igår inne i stan, träffade bla Yollis (även om det tog ett tag innan både hon och jag kopplade ). Passade på att dra till Gränby på vägen hem och skrota lite då man får en gångs skull var inne i stan utan barn. 

    Gjorde något så oväntat som att klippa mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sååååååå skönt och jag är helnöjd idag. Det var nog drygt tre decimeter som rök. Det ni! Det var på tiden!

  • Min familj
    Lallan skrev 2009-03-10 10:36:53 följande:
    Little M, både bil och syskonsits med idag Var på utbildningsdag igår inne i stan, träffade bla Yollis (även om det tog ett tag innan både hon och jag kopplade ). Passade på att dra till Gränby på vägen hem och skrota lite då man får en gångs skull var inne i stan utan barn.  Gjorde något så oväntat som att klippa mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sååååååå skönt och jag är helnöjd idag. Det var nog drygt tre decimeter som rök. Det ni! Det var på tiden!
    Oj, det var mycket hår som rök! Nyfiken och vill gärna se ett kort
    Stolt mamma till 2 jordbarn och 1 ängel!
  • Kea82

    Tedde hälsar stort TACK för alla grattis

    Grattis till den kommande lilla tjejen Iske Spännande med 3D UL ångrar att vi aldrig gjorde nåt, coolt att se vem bebisen liknar redan inne i magen!

  • Iske
    Kea82 skrev 2009-03-10 23:24:16 följande:
    Tedde hälsar stort TACK för alla grattis Grattis till den kommande lilla tjejen Iske Spännande med 3D UL ångrar att vi aldrig gjorde nåt, coolt att se vem bebisen liknar redan inne i magen!
    tack :) ja det var verkligen en upplevelse :)
  • Little M
    Svar på #411
    Tyvärr fanns det inte så jag kunde fästa fast syskonsitsen på liggdelen. Vagnen är kanske för ny..

    Men tack så mycket för att jag fick prova i alla fall..

    Vi får lösa de med hur vi lämnar tillbaka den sen..
  • Yollis
    Lallan skrev 2009-03-10 10:36:53 följande:
    Little M, både bil och syskonsits med idag Var på utbildningsdag igår inne i stan, träffade bla Yollis (även om det tog ett tag innan både hon och jag kopplade ). Passade på att dra till Gränby på vägen hem och skrota lite då man får en gångs skull var inne i stan utan barn.  Gjorde något så oväntat som att klippa mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sååååååå skönt och jag är helnöjd idag. Det var nog drygt tre decimeter som rök. Det ni! Det var på tiden!
    Haha ja men jag måste ju vara senil! Kul att se dig!!
    ♥ Örsundsbro MALF ♥ Tuva 3/6 - 06 ♥ UJberoende ♥ nogg.se/tuva
  • Lallan
    Yollis skrev 2009-03-11 07:47:48 följande:
    Haha ja men jag måste ju vara senil! Kul att se dig!!
    Jaja, vi är nog två
    Little M skrev 2009-03-11 06:19:43 följande:
    Tyvärr fanns det inte så jag kunde fästa fast syskonsitsen på liggdelen. Vagnen är kanske för ny..Men tack så mycket för att jag fick prova i alla fall..Vi får lösa de med hur vi lämnar tillbaka den sen..
    Nej vad synd! Trodde alla liggdelar hade det där handtaget men tydligen inte citykorgen för visst är det den ni har?
  • TuSSen09

    iske
    var in och kikade på ulbilderna, jättefina så glad för er skull!

  • Iske
    TuSSen09 skrev 2009-03-11 18:31:36 följande:
    iskevar in och kikade på ulbilderna, jättefina så glad för er skull!
    Tack Ja visst är dom fina :)
  • Little M
    Svar på #417
    JA vi har en citykorg...

    Ja men tack snälla för att jag fick prova i alla fall....

    Har honom på fotdelen i alal fall,de funkar kanon de, han gillar att gå med så
  • TuSSen09

    får ta och skriva lite här också, haft fullt upp i helgen med och rensa och städa.. tänk att det ska bli så stökigt. Har också passat på och varit ute i det fina vädret.

    Nu ska vi se Beck

Svar på tråden Da Mamas in Uppsala, fikar, myser och babblar vidare :-)