• Sidy

    Har idag fått veta att vår Ängel skall bli storasyster!!!

    Jag kände bara att jag var tvungen att få dela med mig,
    min sambo och jag skall ha barn!
    Våran Ängla dotter som tyvärr lämnade oss skall bli stora syster!!
    Jag kan inte fatta att det är sant?! Är det våran tur nu?!
    Jag skrattar och gråter om vartannat, är så lycklig men samtidigt så fruktansvärt rädd!!
    Kommer vi denna gången få ett barn som stannar hos oss?
    Kommer jag bära det i min mage tiden ut, föda fram det och sedan få ta med barnet hem och vara en familj?
    Ja det är så många tankar som cirkulerar och vi får försöka ta dagen som den kommer.....
    Har Ni några goda råd eller ord att ge mig så tar jag tacksamt imot det!
    Vill även sända styrkekramar till alla Er andra Änglamammor som kämpar på Erat sätt!
    Flera av Er har stöttat mig och hjälpt mig mycket! Ni är guld värda....

  • Svar på tråden Har idag fått veta att vår Ängel skall bli storasyster!!!
  • mammananja

    Hej du fina mamma...varma glada grattis till er...tänk att er älskade o enormt saknade tjej ska bli storasyster...All lycka

    Mamma till Fisen o änglabarnen Adam o lille lucas

  • Sidy

    Tack vad fint skrivet av Dig.
    Visst är det fantastiskt, hoppas nu bara att allt kommer gå bra!
    Kram kram

  • VISDOM

    HEJ! Jag vet hur det känns..Man är förskräckligt orolig hela tiden..

    Men försök njut av att ni har en liten älskling därinne..

    Tänker på er o önskar er allt gott..

    Kram

  • Ann Lee

    Grattis! Det är en jätteläskig tid du har framför dig med mycket oro. Minns när jag blev gravid igen efter att vi miste vår dotter... Det finns en jättebra tråd för de som är gravida igen efter att ha mist ett barn. Den tråden var guld värd för mig!

    Jag önskar att allt ska gå bra denna gång för er!

    Många kramar!


    Säg till i en tråd om du vill komma in på min sida så lägger jag till dig i adressboken!
  • SofiaL

    Åh stort grattis!! Förstår att det känns oroligt, men hoppas du får koppla av lite då och då och bara njuta!! *Kram*

  • Lilla Gry

    Åh, så roligt! Jättestort grattis! Önskar er all lycka den här gången och ska verkligen hålla tummarna. Hoppas också att ni kan försöka njuta av graviditeten. Många kramar från en annan änglamamma.

  • Sidy

    Tack alla Ni underbara Ängla mammor och givetvid alla andra för underbara ord ni skrivit till mig!
    Det är så härligt att bara få skriva av sig och veta att man inte är ensam i det man skall gå igenom nu.
    Ni är flera som gått igenom att få ett syskon till Era Änglar och Ni har klarat av det trots att det är en lång och orolig resa, jag hoppas att jag skall klara av det med.
    Tack för att NI finns!
    KRAM TILL ER ALLA 

  • nonayti

    GRATTIS, grattis, så glad för din skull.
    jag förstår dig i dina känslor.
    är i vecka 15+0 och fortfarrande kan jag inte fatta att jag är gravid.Hade inte illamåendet gjort sitt skulle det vara svårt att tro det.. men jag säger bara, njut av det även om rädslan finns där. jag vet att det är svårt. men ta ett steg i taget.njut nu av vetskapet att du har ett liv i dig. sen gör små del mål. första 12 veckorna, första ul,osv.

    åhh så glad för din skull, GRATTIS igen. kram

  • Mamsen1

    Grattis till plusset! Förstår att dina känslor är i svajning. Har själv gått igenom en graviditet efter att förlorat ett efterlängtat barn. Håller både tummar och tår för er denna gång, LYCKA TILL !

  • Sidy

    Tack för Dina ord!
    Beklagar att Du gått igenom att förlora ett efterlängtat barn Du med.....
    Men när jag läser att vi är fler som förlorat barn och sen fåttt syskon till sina Änglar får jag hopp!
    Försöker så gott det går att ontala mig att denna gången kommer det gå bra.
    Vet att det inte finns några garantier men nu måste det vara våran tur!!
    Tack för Ditt "Lycka till" och kram

Svar på tråden Har idag fått veta att vår Ängel skall bli storasyster!!!