• Paprikan

    Vi har fått en son!!

    Idag kom det så hett efterlängtade samtalet från AC! Jag blev aldeles kall och illamående när jag såg att det var ett potentiellt AC-nummer som ringde. Sedan föll jag mer eller mindre ihop på köksgolvet när jag hörde att hon sa att vi blivit utsedda till föräldrar. Jag grät och skakade och var i chock, men lyckades skriva ner lite information iaf En pojke på drygt 6 månader som var välmående och frisk

    Sedan ringde jag maken som satt i jobb-möte som han fick lämna abrupt. Konstigt nog gick jag raka vägen och lade i en tvätt det första jag gjorde, måste varit chocken Sedan duschade jag och åkte till AC där jag och maken gick tillsammans upp och hämtade mappen med bilder och information. Redan i hissen på väg ner slet vi upp kuvertet och hittade en helt underbar lite rundkindad pojke på ett foto Och så var jag kär

    Väl nere i entren var jag tvungen att sätta mig för att inte svimma (undra om det är därför det finns så fina soffor där?) Så kollade vi igenom alla papper och alla bilder och bara konstaterade att han var helt perfekt

    Det är så fantastiskt och underbart, men så konstigt och svårbegripligt. Är det verkligen sant? Är han vår? Eller har jag drömt allt?

    Ikväll blir det champagne!!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-04 12:02
    Vi hoppas få åka och hämta vår prins nån gång i maj. Det känns som en hel evighet till dess

  • Svar på tråden Vi har fått en son!!
  • Mamma bakom molnen

    *gråter en skvätt*

    Vilket UNDERBART inlägg! GRATTIS till en liten son!
    Vad härligt att er väntan är över...
    Hoppas tiden fram till maj går fort nu så ni får åka och hämta hem honom!

  • minasöner

    Stort grattis till eran son Vad underbart!! {#lang_emotions_flower}


    Mammas två älsklingar ♥ William 060718 ♥ och ♥ Ludvig 080930 ♥
  • Bei Bei

    Åh, förstår att det blir en lång väntan tll Maj, men försök passa på att gå på bio på tu man hand och sådana saker som man kanske inte gör så ofta sedan när man har en liten sötnos hemma. Hoppas tiden kan gå lite fort för er nu. KRAM!


    ♥ Ronja ♥ Hannes ♥
  • Zori

    Grattis!!!!


    Paprikan skrev 2009-03-03 14:33:54 följande:
    Idag kom det så hett efterlängtade samtalet från AC! Jag blev aldeles kall och illamående när jag såg att det var ett potentiellt AC-nummer som ringde. Sedan föll jag mer eller mindre ihop på köksgolvet när jag hörde att hon sa att vi blivit utsedda till föräldrar. Jag grät och skakade och var i chock, men lyckades skriva ner lite information iaf En pojke på drygt 6 månader som var välmående och frisk Sedan ringde jag maken som satt i jobb-möte som han fick lämna abrupt. Konstigt nog gick jag raka vägen och lade i en tvätt det första jag gjorde, måste varit chocken Sedan duschade jag och åkte till AC där jag och maken gick tillsammans upp och hämtade mappen med bilder och information. Redan i hissen på väg ner slet vi upp kuvertet och hittade en helt underbar lite rundkindad pojke på ett foto Och så var jag kär Väl nere i entren var jag tvungen att sätta mig för att inte svimma (undra om det är därför det finns så fina soffor där?) Så kollade vi igenom alla papper och alla bilder och bara konstaterade att han var helt perfekt Det är så fantastiskt och underbart, men så konstigt och svårbegripligt. Är det verkligen sant? Är han vår? Eller har jag drömt allt? Ikväll blir det champagne!! TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-04 12:02 Vi hoppas få åka och hämta vår prins nån gång i maj. Det känns som en hel evighet till dess
  • lingonochblåbär

    Grattis till er son! Jag önskar er all lycka till:))

  • Tokstolla

    Kom just på att jag grattade er innan MEN mest får jag nog gratta sonen som fått föräldrar! Den känslan du har när du berättar! Det talar bara om vilket gott hem han lär kommar till!
    Får man fråga var pojken kommer ifrån?

  • UnderbaraViTre

    Ett stort stooort grattis till er, så underbart det måste kännas!
    Jag blir så glad bara för att ni blev så glada.. Hihi...

    All lycka till er!

Svar på tråden Vi har fått en son!!