• Lillevida

    Tjäna extra pengar hemifrån?

    Hej..

    Nån som vet nåt seriöst sätt att tjäna lite x-tra pengar hemifrån??


    Älskar min familj
  • Svar på tråden Tjäna extra pengar hemifrån?
  • GoaSmulan71

    Rätt värdelöst råd att säga att man sälja saker på Trader, då måste man ju ha något att sälja också.

    Jag undrar också om det finns något sätt att tjäna extra pengar på, förutom reklamutdelning och att sälja saker på tradera.

  • kimsi

    Telefonförsäljning finns det väl en del som gör hemifrån, fast om de tjänar så mycket pengar på det vet jag inte.

  • Dorogon

    Man kan ju alltid öppna upp en webshop som rullar på av sig själv.

    Det tillkommer ju dock pappers arbeten och en del annat per år då vill säga, men i stort sett så kan det bli en extra inkomst om du har någon som håller i bokföringen för dig.

    Går ju då även och "sälja" sina produkter på tradera.
    (Bra reklam)

  • Lillevida

    Min engelska är inte vad den borde. har du lust att berätta?? Kostar det nåt att bli medlem?


    lazie199 skrev 2009-07-15 11:49:09 följande:
    HejJag nyss blivit medlem på denna sida och gjort ganska bra med pengar på denna korta tid :)Ta och kolla in denwww.forceycash.com
  • SomeOone
    lazie199 skrev 2009-07-15 11:49:09 följande:
    HejJag nyss blivit medlem på denna sida och gjort ganska bra med pengar på denna korta tid :)Ta och kolla in denwww.forceycash.com
    Nu blev jag oxå rätt nyfiken ?
    Vad går det ut på?, om du förstår vad jag menar
  • bluebride

    jag arbetar som översättare/korrekturläsare. hjälper om du är bra på engelska

  • CarlHerman
    bluebride skrev 2009-07-17 15:52:14 följande:
    jag arbetar som översättare/korrekturläsare. hjälper om du är bra på engelska
    Har du något tips om vart man kan hitta såna jobb? Har kollat runt lite men tycker att det alltid verkar finnas krav på att man ska vara utbildad/erfaren översättare.
  • bluebride
    CarlHerman skrev 2009-07-17 18:07:41 följande:
    Har du något tips om vart man kan hitta såna jobb? Har kollat runt lite men tycker att det alltid verkar finnas krav på att man ska vara utbildad/erfaren översättare.
    nä, här får man göra ett test för att se.
Svar på tråden Tjäna extra pengar hemifrån?