• Anonym

    min man frågade om han får binda mig...

    Är det vanligt att man vill binda sina fruar??

  • Svar på tråden min man frågade om han får binda mig...
  • Anonym (Jaså)
    annca skrev 2009-05-19 17:06:55 följande:

    Jag älskar att bli bunden!  munkavle 


    Är det här en vanlig fantasi? 
  • Perjonsson

    Om ni inte fattar varför man ska binda så har ni missat något.

    Det är en jätte härlig känsla att få ögonbindel, bli bunden och på så sätt överlämna makten och bara bli uppassad ompysslad till extas, få känna sig använd för den andres maximala njutning, osv osv.

    Alltid har man då kodord tex gul=ta det lungnare, röd=stoppp

    Kom igen nu o visa att ni inte är kvar på 1930talet

  • CrazyIvan

    Det är inte ovanligt att kvinnor vill prova att bli bundna, ha ögonbindel, ha handbojor o.s.v. Det verkar vara en jättevanlig fantasi. Eller så utstrålar jag väl något som gör att den här sortens kvinnor dras till mig? Flört

  • Anonym (Ann)

    Älskar att bli bunden och få ögonbindel över ögonen medan han långsamt trevar över min kropp, smeker mig på insidan av låren utan att nå ända fram. Eller på rumpan om jag ligger bunden på mage.

    Känna hans kyssar som långsamt kommer närmare och närmare. Till slut är jag så kåt att jag inte kan vänta längre. Orgasmerna kan bli otroligt kraftiga när man väl får komma sedan.

    Love it!!

  • CrazyIvan
    Anonym (Ann) skrev 2019-05-20 13:10:03 följande:

    Älskar att bli bunden och få ögonbindel över ögonen medan han långsamt trevar över min kropp, smeker mig på insidan av låren utan att nå ända fram. Eller på rumpan om jag ligger bunden på mage.

    Känna hans kyssar som långsamt kommer närmare och närmare. Till slut är jag så kåt att jag inte kan vänta längre. Orgasmerna kan bli otroligt kraftiga när man väl får komma sedan.

    Love it!!


    Precis så Ann! Flört
  • Någon annan
    Anonym (Ann) skrev 2019-05-20 13:10:03 följande:

    Älskar att bli bunden och få ögonbindel över ögonen medan han långsamt trevar över min kropp, smeker mig på insidan av låren utan att nå ända fram. Eller på rumpan om jag ligger bunden på mage.

    Känna hans kyssar som långsamt kommer närmare och närmare. Till slut är jag så kåt att jag inte kan vänta längre. Orgasmerna kan bli otroligt kraftiga när man väl får komma sedan.

    Love it!!


    Vad skulle du säga om du plötslig känner 4 händer över din kropp?
  • Perjonsson
    Någon annan skrev 2019-05-20 22:00:28 följande:

    Vad skulle du säga om du plötslig känner 4 händer över din kropp?


    Dubbelt så bra
  • Anonym (Jaså)
    Anonym (Ann) skrev 2019-05-20 13:10:03 följande:

    Älskar att bli bunden och få ögonbindel över ögonen medan han långsamt trevar över min kropp, smeker mig på insidan av låren utan att nå ända fram. Eller på rumpan om jag ligger bunden på mage.

    Känna hans kyssar som långsamt kommer närmare och närmare. Till slut är jag så kåt att jag inte kan vänta längre. Orgasmerna kan bli otroligt kraftiga när man väl får komma sedan.

    Love it!!


    Gör du samma på honom sen
  • Anonym (Vanilj)

    Senare i eftermiddag/kväll kommer min särbo.

    Med mjuka neopren remmar runt armar och som handfängsel , Hon kommer bindas ihop när hon ligger i sängen så hennes händer bara hålla kan sig själv i runt skinkorna med händerna på sidorna och en kort rem under bakom ryggen ... benen fästs med färdiga rep i änden på sängen lämplitgt isär justerbara..

    Hon kommer hon få bli slickad och få klitoris sugen med en fast hård kudde under rumpan för komma upp i länge Massor med finger massage under kvällen.. Förberett med vatten flaska vid sängen..eftersom hon kommer bli torr i munnen efter andats häftigt genom munnen .... I kväll är det hennes njutning först.. men det bygger på tillit,ömhet förtroende inte bara vanliga söndag ligga i 20 min in it sen sova .. utan skapa massor med endorfiner och hon har väntat och byggt upp ett sug under minst 6-7månader .och längtan att bli bunden igen och i kväll är det den här speciella kvällen ... Uppbyggnaden av denna åtrå att bli bunden har göra med hennes längtan att bli ompysslad.. att bara ligga där och få och njuta av få bli sugen på brösten och mellan benen I flera timmar ....

    Att bli bunden kan lika gärna vara mjuka saker.oc h känslor . när sedan blir dags för penetration är kommer hon få rida tills hon själv inte orkar mer....

    viktigt med att vatten finns nära sängen så man kan återaktivera vattenbaserade glidmedel som gärna torkar upp.. silicone baserat på ollonet innan penetration för bådas skull så vi kan hålla på länge och väl.. troligen inga övriga leksaker.. och ev. Avsugning i ställningar som 69 kommer bara bli om hon önskar det.

    Eftersom hon inte själv kan styra djupet...

Svar på tråden min man frågade om han får binda mig...