• Regina1983

    plussat men blod...Hjälp

    hej. i går hade jag o min kille samlag.. Så kom de brunakitga flytingar allså inte mycket.. så sluta de.. men så satta jag in e vaggis.. och när det ranut.. så kom de lite blod.. men allså som en spottblöding.. Jag har plussat i dag e min testdag och i dag var mitt streck väldigt tydligt.. Är det normalt?
    Jag torka igen kom inte något blod.. jag e fortfrande hungrig och mår lite illa till o från... kan någon peppa mig?

  • Svar på tråden plussat men blod...Hjälp
  • Regina1983
    Laplata skrev 2009-05-25 19:20:42 följande:
    Hur går det för er? Jag har fått tid för VUL den 16/6, men fick ta blodprov idag för att se om värdena ser normala ut..kommer att få svar imorgonEn liten fråga, fick ni sluta med vagitorierna efter ni plusade?
    hejhej.. jag är i vecka 6 i dag=) så det blir veckan 7 nästa vecka då ja skall göra vul.
    jag slutade med mina vagatiorier dag 19. och det var i går.. Känns skönt att inte ta dom mera..=) Hoppas dina värden e bra=) Kramar
  • Laplata

    Hej Regina, tyvärr var inte mina värden alls bra och senare på tisdag blev det bekrätat att jag fick MF

    Hur går det för dig? Håller tummarna för att det ska gå vägen för er!

    bobollapåbolla: hur har det gått för dig! håller självklart tummarna för dig också!

  • Regina1983
    Laplata skrev 2009-05-29 19:54:00 följande:
    Hej Regina, tyvärr var inte mina värden alls bra och senare på tisdag blev det bekrätat att jag fick MF Hur går det för dig? Håller tummarna för att det ska gå vägen för er!bobollapåbolla: hur har det gått för dig! håller självklart tummarna för dig också!
    hej... nej vad kiver du?? fy KRAMAR OM!!! vad hände?!?!?! Tusen kramar till dig.

    med mig går de bara bra.. skall på vul 3.. på onsdag.. längtar.. Kramar igen
  • Laplata

    Hej Regina, tack för dinna kramar!! mina bruna flytningar hade aldrig slutat även om jag tyckte att det blev mindre under veckan men i Måndags så fick jag igen en röd blödningen så det kändes som der var kört, på kvällen hade jag fått mer mensvärk och sedan tisdag morgon så fick jag beskedd att mina värden var inte br. BM sa att hade varit gravid i några dagar men sedan hade embriot dött ...Och sedan i tisdag eftermiddag så kom mensen

    Men vad roligt att allt är bra med dig!!!...det betyder att inte alla blödningar är farliga ...Jag håller tummarna att allt går bra nu på Onsdag!

  • Regina1983
    Laplata skrev 2009-05-30 11:07:13 följande:
    Hej Regina, tack för dinna kramar!! mina bruna flytningar hade aldrig slutat även om jag tyckte att det blev mindre under veckan men i Måndags så fick jag igen en röd blödningen så det kändes som der var kört, på kvällen hade jag fått mer mensvärk och sedan tisdag morgon så fick jag beskedd att mina värden var inte br. BM sa att hade varit gravid i några dagar men sedan hade embriot dött ...Och sedan i tisdag eftermiddag så kom mensen Men vad roligt att allt är bra med dig!!!...det betyder att inte alla blödningar är farliga ...Jag håller tummarna att allt går bra nu på Onsdag!
    fy vad tråkigt.. blir lessen när jag läser det. var det erat förrsta försök? Jag hoppas ni kommer lyckas nästa gång.. Man får inte ge upp.. Fast ja vet att det ät svårt.. men man får övervinna de so e jobbigt.. KRAMAR IGEN..

    tack så mycket ja vill bara ha onsdag så man får det svart på vitt att det finns någonting där inne.. att en läkare säger du är gravid.. Känns ännu inte värkligt..
  • Laplata

    Ja, jag förstår hur du känner dig..man vågar inte tro att man entligen har lyckats , men allting kommer att gå bra!! som sagt jag håller tummarna för er!!

    Det var vår första försök! man blir såå ledsen men det är som du säger man måste bara fortsätta kämpa tills man lyckas!...det är så svårt att förstå men även om man fortfanade är jätte ledsen börjar man få nya krafter för ett nytt försök! Som tur är fick vi 7 eskimåner så det blir nog en FET nästa försök

    Var det ditt första försök för er med?

  • Regina1983

    när får du sätta in ett igen? Jag hoppas d lyckas för dig/er då..vad bra att ni fick ut så många.. är det 6 i frysen nu då?

    Japp det var vårat första försök.. går in i veckan 7 i dag. på onsdag skall ja göra vul sedan nästa onsdag igen på ivf klininken=)

    Kram

  • Laplata

    Hej Regina, hoppas allt går bra för er och magen Håller tummarna för imorgon!

    Jag ska också på VUL imorgon för att se om allt är bort nu , tyvärr kommer vi inte hinna göra något försök innan sommaren så det blir i augusti för oss men vi har 7 eskimåner så jag hoppas verkligen att nästa gång vill den stanna hos mig..

  • Regina1983
    Laplata skrev 2009-06-02 11:04:06 följande:
    Hej Regina, hoppas allt går bra för er och magen Håller tummarna för imorgon!Jag ska också på VUL imorgon för att se om allt är bort nu , tyvärr kommer vi inte hinna göra något försök innan sommaren så det blir i augusti för oss men vi har 7 eskimåner så jag hoppas verkligen att nästa gång vill den stanna hos mig..
    Men gud vad bra att ni ha rså många i frysen=) så slipper du gå igenom allt de där igen=) klart det kommer stanna nästa gång.. det är jag säker på=) Och sommaren går fort.. så snart är de aug..=) KRAM
  • Laplata

    Hej Regina: tack för dina positiva vibar! Idag var jag på VUL och allt såg bra ut men det kommer att ta någon vecka innan min cykel blir normal igen
    Men nu ska vi försöka tänka på lite annat och boka en skön resa i Juli och ladda upp batterierna till nåsta försök

    Hur gick det för dig idag?

  • Regina1983
    Laplata skrev 2009-06-03 16:09:29 följande:
    Hej Regina: tack för dina positiva vibar! Idag var jag på VUL och allt såg bra ut men det kommer att ta någon vecka innan min cykel blir normal igen Men nu ska vi försöka tänka på lite annat och boka en skön resa i Juli och ladda upp batterierna till nåsta försök Hur gick det för dig idag?
    HEJ.. ja det tycker ja ni skall göra.. åka o bara ta hand om er.. tror det är vikigt när sånt här händer.. har en kompis som oxå gjort IVF jag är 2 veckor förre henne. men hon fick missfall i morse..kom blod klumpar. och massa äckligt skrev hon..=( lessen för henne.. i dag gick de bra.. men läkaren var sen och stressad så det var inget trevligt läkar besök.. men han såg en "bubbla" så var det typ bara hej då.. Så jagfår hålla mig till onsdag då ja skall gå till IVF avd. I dag var jag bara på gyn.. han var knäpp.. han fråga mig frågor och han avbröt mig innan jag han svar.. Ghhaaa!! Vissa läkare borde söka annat jobb... Men hur mer han rotade där nere så fick jag bruna flytingar, men han sa det var torkat blod. 1 av 3 får de under sin gravitet. jag e inte orolig. MEN FÖRBANNAD över han.. skit läkare!!!!

    kram
  • Laplata

    Regina: gud vad synd för din kompis!! jag förstår precis hur känner ..men vi måste bra fortsätta kämpa!
    Vilken idiot!! den där läkaren!! du har hellt rätt, ibland förstår man inte varför de har det jobbet de har...men försök att njuta vad pluset och inte tänka på sådana idioter! Hoppas ni har bättre tur på Onsdag!

  • Regina1983

    dagen blir ändrad till på tisdag.. så i morgon skall vi gå ditt.. nervös här hemma.tack så mycket.. och ja det är bara att kämpa på..=)

  • Laplata

    ok, då håller jag tummarna!! Allt kommer att gå bra, ska du se! men jag förstår att du är nervös

  • Regina1983

    Hej.. Kollade igenom mina länkar... Ja undrar nu hur det gick för dig? Själv fick ja ett missfall då... Men nu har ja en dotter på
    16 månader som kom till utan Ivf.. Mitt mirakel barn... Ja hoppas verkligen det har gått bra för dig.. Kram

Svar på tråden plussat men blod...Hjälp