• Stark Längtan83

    imorgon ska vi begrava vår älskade lilla malte

    Det sista farvälet vill inte att morgondagen ska komma.hur ska jag kunna sova inatt??

  • Svar på tråden imorgon ska vi begrava vår älskade lilla malte
  • WilleViking

    Skickar massor med styrke kramar så ni klarar mårgondagen. Ska tänka på er och tända ett ljus för Malte.

    Ett tipps: Få någon att filma begravningen. Jag kommer ihåg så lite av vår begravning. Har inte tittat på filmen än men jag kan titta någon gång om jag vill.. Ta massor av kort. En dag vill ni kanske titta. Jag tittar lite då och då och på minner mig hur fantastiskt vackert det var, helt jävla ofatbart, men vackert. Jag sa till den som fotograferade att han ASOLUT inte fick ta kort på några människor, de kunde ju ta illa upp. Det ångrar jag bittert idag. Jag har inga kort på när vi bar ut kistan, när kistan stod på katafalken, begtravningståget eller när vi jordfäste kistan. Jag har heller inga kort på fikat efteråt. Det är jag så ledsen över idag. Hoppas ni får det precis som ni vill ha det. Bamse kram Anna

  • Lilla Gry

    Hoppas att begravningen blir som ni vill ha den och att ni får med er fina minnen! Och även om det är som ett sista farväl, så kommer ju Malte ändå alltid att finnas med er i era hjärtan.

    Många många varma styrkekramar inför morgondagen

  • Mollie77

    Styrke kramar inför morgondagen!Mvh


    Jacob,Isac,Pontus;Miranda:mina skatter
  • donnan

    Skickar stora styrke kramar inför morgondagen, ängeln Cornelias mamma.

  • snorppan

    Hoppas att det blir så som ni vill ha det. Det blir nog jättefint. Stor kram.


    Ester i mitt hjärta. Min älskade dotter.
  • Stark Längtan83

    som grädde på moset idag har mjölken i brösten kommit tillbaka. jag e en mamma med famnen tom och det skulle väl påminnas idag just på begravningsdagen.

  • bigmama70

    Hoppas natten har varit bra och att du har sovit.

    I dag är det er stora dag, många styrkekramar och att dagen blir fin.

    Får du mycket ont så kan du få medecin för mjölken i brösten, det fick jag efter Mio, jag hade jätte mycket och jätte ont.

    Många kramar Maria{#lang_emotions_heart}

  • Froggis76

    Sänder massor av styrkekramar och hoppas att dagen trots det ofattbara blir till ett ljust minne. Det är så viktigt att få ta ett sista farväl, och Malte får sin viloplats där Ni kan besöka honom när Ni vill.
    Jag vet hur tufft och jobbigt denna dag är, men idag kan jag se tillbaka på den som ett fint minne, med vacker musik och underbara tal från vår präst.

    Tänder ett ljus för Malte idag och har familjen i tankarna.

    //Ängeln Robins mamma

  • MariaK

    Tänker på er i denna jobbiga stund!!!!!!!!!
    Hoppas att dagen gick bra eller så bra som den kan göra {#lang_emotions_heart} {#lang_emotions_nalle}KRAM{#lang_emotions_nalle}{#lang_emotions_heart}


    Moa & Måns & Milo mina älsklingar!!!!
  • MsFrida

    Hoppas dagen blev så bra den kunde och att ni fick fina minnen från dagen, trots allt!
    Tänkt och tänker på er!
    Många kramar

Svar på tråden imorgon ska vi begrava vår älskade lilla malte