• womaninlove777

    Det känns så tomt i min mage, saknar mitt barn

    Idag begravde vi vårt lilla liv, i skogen vid vattnet, en fin och skön plats. Det var en fin stund, mitt i all sorg. Jag känner mig så tom, så ledsen och sorgen är stor. Min äldsta flicka lade ner en teckning hon ritat till sitt femte änglasyskon, det var så vackert, en stund att minnas, inte bara i sorg utan också min dotters fina agerande mitt i allt. 


    Jag vill bara gråta, jag saknar mina fem änglabarn, men gläds enormt över de barn som jag har kvar i livet! Dom är det bästa jag har!!! Men därmed inte sagt att man inte får sörja det barn man inte fick, det måste man, annars kan man inte gå vidare! 
    Jag hoppas att detta aldrig händer igen, jag vet inte ens om jag vågar bli gravid nån mer gång, det här tog knäcken på mig kan jag säga, jag har ju ändå varit med om det tre gånger tidigare men ändå tog det här så fruktansvärt hårt. 
    Jag önskar alla här på FL allt gott!
    Kram från en medsyster här på FL/Jessica
  • Svar på tråden Det känns så tomt i min mage, saknar mitt barn
  • womaninlove777
    garib skrev 2009-06-22 19:18:54 följande:
    Beklagar och kramar om.
    Tack, det värmer en ledsen o frusen själ här i ett kallt men soligt norrland! Kram från jessica
  • Zelmilainen

    jag rös över hela kroppen och ögonen tårades. usch, fy, ingen ska behöva gå igenom detta. styrkekramar.


    Vill ha bebis nuuu!!!
  • womaninlove777
    hellohanna skrev 2009-06-22 19:23:52 följande:
    Stor kram till dig***
    Tack! Jag behöver alla kramar o tankar jag kan få! Kram från jessica
  • womaninlove777
    Zelmilainen skrev 2009-06-22 19:24:09 följande:
    jag rös över hela kroppen och ögonen tårades. usch, fy, ingen ska behöva gå igenom detta. styrkekramar.
    Ja det värsta är att det är mitt femte barn som jag förlorat! Jag är så ledsen, men måste ändå leva för dom jag har kvar i livet! Men sörjer gör jag hela tiden. Kram från jessica
  • Zelmilainen
    womaninlove777 skrev 2009-06-22 19:36:28 följande:
    Ja det värsta är att det är mitt femte barn som jag förlorat! Jag är så ledsen, men måste ändå leva för dom jag har kvar i livet! Men sörjer gör jag hela tiden. Kram från jessica
    just det att du förlorat flera känns som att det gör det ännu mer orättvist. INGEN ska behöva förlora något barn, men att förlora fem.. usch.
    Vill ha bebis nuuu!!!
  • womaninlove777
    Stark Längtan83 skrev 2009-06-22 22:10:18 följande:
    Lilla ni..stor kram till er...
    Tack för din fina hälsning! Kram från jessica
  • womaninlove777
    Eldsjäl skrev 2009-06-23 14:54:04 följande:
    Finns inget som tröstar... men många varma kramar till er
    Tack Eldsjäl! Det värmer! Kram på dig
  • Froggis76

    varma kramar till dig du fina mamma!
    Det gör mig så ont att läsa att du förlorat så många! jobbigt att förlora ett, men att det skall hända flera gånger är så ledsamt!
    Ni finns med mig i mina tankar!

    Massor av styrkekramar från Ängeln Robins mamma

  • womaninlove777
    Froggis76 skrev 2009-06-23 18:13:51 följande:
    varma kramar till dig du fina mamma! Det gör mig så ont att läsa att du förlorat så många! jobbigt att förlora ett, men att det skall hända flera gånger är så ledsamt! Ni finns med mig i mina tankar! Massor av styrkekramar från Ängeln Robins mamma
    Tack Froggis76! Det värmer mig att du skrev så fint! Tråkigt att du har förlorat en liten Robin! Jag beklagar det verkligen! Kram från jessica
  • mysmys75

    Många styrkekramar till hela familjen önskar Malou m ängeln Albin

  • womaninlove777
    MIKS skrev 2009-06-23 19:01:08 följande:
    Beklagar djupt. Varma kramar från en annan ängla mamma.
    Tack MIKS! Det betyder mkt att ha så fina värmande ord med sig i hjärtat när man går igenom sånt här! Kram från jessica
  • womaninlove777
    mysmys75 skrev 2009-06-23 19:01:24 följande:
    Många styrkekramar till hela familjen önskar Malou m ängeln Albin
    Tack så mkt för din fina hälsning! Jag beklagar att du miste din lilla ängel Albin!
    Stor varm styrkekram från jessica
Svar på tråden Det känns så tomt i min mage, saknar mitt barn