• Vege

    Hur fan tänkte de här?? Ang. för kort nagellacksborste...

    Sitter här med ytterligare en halvtom nagellacksflaska eftersom det är helt jävla omöjligt att komma åt det som är kvar, borsten är ju för kort! Visst, fanskapet torkar på 30 sekunder precis som utlovat men det tar ju 45 minuter att måla alla naglarna när man får vrida och vända och lirka och gräva för att få ut lacket till varje nagel.

    Har jag missat nåt? Finns det en utlösare någonstans, en knapp man ska trycka på så det säger "poff", och så förlängs penseln med två centimeter??

  • Svar på tråden Hur fan tänkte de här?? Ang. för kort nagellacksborste...
  • mammaflickan

    Ja nu börjar jag också o reta mig på det, när du säjer det. Såna är dom ju allehop! Fasen va dumt. Jag har massa sånadär med det sista kvar i, det måste va ett säljtrick. För man köper ju nytt, innan det gamla är riktigt slut. Arg!

  • Vege
    mammaflickan skrev 2009-07-29 17:40:59 följande:
    Ja nu börjar jag också o reta mig på det, när du säjer det. Såna är dom ju allehop! Fasen va dumt. Jag har massa sånadär med det sista kvar i, det måste va ett säljtrick. För man köper ju nytt, innan det gamla är riktigt slut. Arg!
    Ja men det är ju så löjligt om det är ett säljtrick för jag tänker ju fan inte köpa samma flaska igen!

    Och för det andra så borde det ju vara hur enkelt som helst att göra flaskan lite bredare och grundare i stället, eller förlänga borsten med en centimeter. Suck...
  • Rebecka75

    Visst är det irriterande ja.
    Jag gör så att jag skruvar på locket o skakar flaskan ordentligt mellan varje nagel, då fastnar lacket i penseln trots att den är för kort.

  • Bong
    Rebecka75 skrev 2009-07-29 18:36:33 följande:
    Visst är det irriterande ja.Jag gör så att jag skruvar på locket o skakar flaskan ordentligt mellan varje nagel, då fastnar lacket i penseln trots att den är för kort.
    Brukar också göra så! Dock har jag kladdat till en halvtorr nagel mer än en gång när jag skakat för häftigt... Brukar droppa i lite nagellacksremover för att få lacket mer lättflytande men det finns ju liksom en gräns för hur många gånger man kan göra det i samma flaska.
  • mammaflickan
    Vege skrev 2009-07-29 17:43:52 följande:
    Ja men det är ju så löjligt om det är ett säljtrick för jag tänker ju fan inte köpa samma flaska igen! Och för det andra så borde det ju vara hur enkelt som helst att göra flaskan lite bredare och grundare i stället, eller förlänga borsten med en centimeter. Suck...
    Nej men då får du köpa en annan om du ska ha nagellack. O dom är väl likadana allihop, jag har då aldrig hittat nån där penslen når helt ner. Dom är nog i maskopi alla olika märkena, o gör stora vinster på detta haha.
Svar på tråden Hur fan tänkte de här?? Ang. för kort nagellacksborste...