• Fru Baby

    Hur många av er hade blödning vid er bim-tid?

    Och hur länge efter er bim-tid testade ni pos?
    Är det vanligt måntro att blöda ca.1-1,5 dag dagen efter sin bim-dag och sen inget mer och att ett pos. grav.test dröjer längre än till bim+11 och längre efter det?

  • Svar på tråden Hur många av er hade blödning vid er bim-tid?
  • sannapanna76

    Jag hade en liten blödning 4 dagar efter sex. Sen testade jag + på bim-dagen.

  • Cinnalinna

    jag hade en liten mörk blödning på BIM. testade positivt BIM+1

  • GosCatrin

    Jag hade blödningar flera dagar.. Trodde det var min mens.. Men icke sa nicke...
    oplanerad graviditet... men välkommet barn...

  • Fru Baby

    goscatrin: Hur länge dröjde det innan du fick ditt +?
    På vilken bim-dag?
    Blir inte klok på min kropp....känner samma symptom som när jag varit gravid.
    Men är nu på bim+11 och får neg. grav.test.
    Är nog helt tokig, men vissa har ju testat med cb:s äl-test och fått pos. på dem vid graviditet.
    Men jag får neg. på alla tester.
    Så alla mina symtom och värk konstant i livmoder och större bröstgårdar och synliga körtlar på bröstgårdarna m.m. måste ju vara skengraviditet?!!
    Testar just nu med cb:s äl.test då jag väntar min äl om några dagar.

  • molo

    Vet inte om jag har haft samma sak. Hade BIM 25/7 och fick då en blödning. Blödningen höll dock bara i sig knappt 1.5 dagar (mot 4-5 dagar i vanliga fall). Hade också en känsla av att jag var gravid. Gjorde ett grav-test 4/8 (BIM+10) som var negativt. Tänkte att det var ju konstigt men bättre lycka nästa gång. Nästa BIM var 22/9 men då kom det ingen blödning och grav-testet var positivt. Har också undrat över detta och pga av det får jag göra vul på inskrivningen hos bm (28/9). Ska bli intressant att se vad de säger. Känner på mig att jag är längre gången än vad jag tror. Jag hör av mig efter 28/9 så kan jag berätta hur det ligger till för mig. Lycka till!

  • Realmilla

    hade Bim 20/7 fick bruna flytningar 22/7 vilket jag aldrig har annars i samband med mens...hade sen mens i 1 dag sen försvann den 1 dag för att sen komma tillbaka i 1 dag brukar normalt ha mens 3-5 dagar och olika mkt olika dagar.
    men denna gång var dt lite hela tiden.
    testade sen 29/7 negativt....men efter några timmar var det ett svagt plus.(testade på EM)
    vet att man inte ska lita på test som ändrar sig men dt är klart att man funderar.
    1/8 utslag på Äl stickan. 12/8 4 dagar innan BIM testar jag ett svagt plus.
    20/8 4dagar efter BIM ett jätte starkt plus.
    vet inte vad jag ska tro om jag är längre gången...man har ju hört tallas om låghormonare.
    men dt visar sig på ultraljud 27 september.

    Hur har det går för er andra som varit med om samma sak?

  • ebben

    Jag hade en liten brunrosa blödning/flytning 10 dar eftter ÄL. Har mens 12 dar efter så jag trodde det var mensen för tidigt.........
    Men jag testade dagen före BIM och fick tydligt +!
    Så 11 dar efter Äl fick jag +et!

  • PernillaAndersson

    Hur har det gått för er? 
    Idag är bim, hade en liten blödning som slutade, men testde negativt. Har alltid bim regelbundet och blöder floder. Ska testa igen imorgon men nyfiken hur det har gått för andra. 

  • yny
    PernillaAndersson skrev 2023-08-23 00:08:45 följande:

    Hur har det gått för er? 
    Idag är bim, hade en liten blödning som slutade, men testde negativt. Har alltid bim regelbundet och blöder floder. Ska testa igen imorgon men nyfiken hur det har gått för andra. 


    Jag testade positivt på bim +1. Hade ljusrosa blödning samma kväll och bruna flytningar dagen efter. Hade så flera gånger under första trimestern. Är nu i v 23.
Svar på tråden Hur många av er hade blödning vid er bim-tid?