• Maeva

    Gravidhormoner

    Måste bara få skriva av mig lite. Jag som varit så stolt över att jag inte påverkats av hormoner så här långt, har varit så lugn och samlad. Men ikväll slog de till, big time...
    Maken har några vänner här, de sitter i verdagsrummet, dricker öl och är allmänt grabbiga och jobbiga och jag blir GALEN!! Ngn som känner igen sig...

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-15 22:21
    vardagsrummet såklart, nu kan jag inte skriva heller...suck

  • Svar på tråden Gravidhormoner
  • KramKalas

    ojoj va mina hormoner har bråkat med mig.. svårt att styra också men försöker allt va jag orkar att hålla mig lugn

  • LiamåKålles mamma

    urk..vi tjafsar å bråkar om allt känns det som..gråter floder..trött skit les spyr på han..jaa här har vi det inte bra med alla måsten å skit som ska göras + älglakten som han nu lever för denna årstid..less..ge mig egentid eller ett liv kanske ..
    Så förstår precis..Hoppas verklign att viss del är pga av hormonerna annars har vi STORA problem..tål inte se han vissa stunder :(

  • Lingling11

    Haha, jag är bara i v.6 och är förbannad om vartannat. Så fort något inte går som jag vill blir jag sur. Skäller på killen om småsaker ganska ofta, men som tur är tar han det hela med ro. Vi har pratat om det också, vilket jag tror är rätt bra så att båda förstår vad det handlar om. Jag är ju egentligen inte sur på honom utan det är hormonerna som inte håller sig lugna just nu.

  • Kajak

    Jaa TS, du är inte ensamma om att ha gravidhormoner!

    Man bli ju känsligare, mer irriterad, gnällsjuka m.m.
    Inte så kul men var glad det är tillfällig!
    Kanske ett par månader om man har tur, i "värsta fall" hela graviditet...

    Just nu är jag förkylda, så jag är känslig... som tur trodde släkten att det berordde på att jag är förkylda och nej dom vet ingenting om kommande bebis, ska berätta alla på lördagen.

    Ska bli kul!

  • Madelene 100

    önskar att min kille kunde ta mina svängningar med ro. men mest önskar jag att min sons pappa vill vara med i bilden. jag blir bara skrikt tillbaka på och får ingen  förståelse :(
     
     

Svar på tråden Gravidhormoner