• Bevabus

    We are the Billie Jeans!

    Här är den nya diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv

    Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

  • Svar på tråden We are the Billie Jeans!
  • mona83

    Sen så påstår hon att Leah slagit hennes bebis i ansiktet när hon sov på golvet en ggr.
    Jag vet inte riktigt när det skulle ha hänt riktigt, mer än en ggr. Tyckte det såg ut som om Leah snubblade och råkade hamna med handen i bebisens ansikte.
    Bebisen vaknade iaf inte, så kan inte ha varit så faligt då. Om dte nu var den gången hon snackade om. Annars vet jag inte.

  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-11-14 22:40:06 följande:
    Ingen aning, hon har bigga probem. Hon menade på att inga ungar på dagis river överallt som Leah gör bla. Jag undrar hur gamla dessa barn var som hade oturen att behöva ha henne där.
    Så ungar som river är oupfostrade...? My lord..Ungar som river är nyfikna små filurer. Små utforskare. Så som ungar ska vara
    Man kan inte ajabaja allting...
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-11-14 22:44:27 följande:
    Så ungar som river är oupfostrade...? My lord..Ungar som river är nyfikna små filurer. Små utforskare. Så som ungar ska vara Man kan inte ajabaja allting...
    Japp det är dom, så det är bäst du börjar uppfostra Puma
  • mona83

    Vi kommer inte bli långvariga där iaf. Vet inte ens om vi kan gå kvar där tills julavs, eller om jag slutar innan. Känns som det blir innan

  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-11-14 22:46:17 följande:
    Japp det är dom, så det är bäst du börjar uppfostra Puma
    Puma är en ängel. Hon sitter varje dag o bygger med sina klossar. Hon är som Ferdinand

    haha nääh fan!
    Ungarna får göra bäst fan dom vill.. Tänkte jag säga, haha!! Nä men spec sträng är jag inte.. Men dom måste lära sig lyssna iaf.. Och det tycker jag Ville är duktig på. Puma däremot. Hon är en vildkatta. Därav namnet
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-11-14 22:49:39 följande:
    Puma är en ängel. Hon sitter varje dag o bygger med sina klossar. Hon är som Ferdinand haha nääh fan!Ungarna får göra bäst fan dom vill.. Tänkte jag säga, haha!! Nä men spec sträng är jag inte.. Men dom måste lära sig lyssna iaf.. Och det tycker jag Ville är duktig på. Puma däremot. Hon är en vildkatta. Därav namnet
    Tobias lyssnar bra, men det har han gjort hela tiden.
    Leah däremot, ne du är bara min mamma så jag behöver inte lyssna på dig om jag inte vill det . Ska slänga sig bakåt när man inte får som man vill bla.

    Jag känner iaf att jag inte orkar eller har nån lust att tjata på Leah bara för deras skull. Menar mitt barn är mera värt i mina ögon än deras barn, däremot så försöker jag att ta hänsyn till andras barn oxå.
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-11-14 22:54:10 följande:
    Tobias lyssnar bra, men det har han gjort hela tiden. Leah däremot, ne du är bara min mamma så jag behöver inte lyssna på dig om jag inte vill det . Ska slänga sig bakåt när man inte får som man vill bla. Jag känner iaf att jag inte orkar eller har nån lust att tjata på Leah bara för deras skull. Menar mitt barn är mera värt i mina ögon än deras barn, däremot så försöker jag att ta hänsyn till andras barn oxå.
    Det måste vara nåt med flickor på två år
    Om jag ber Puma om nåt så är hon jätteduktig. Hon är hjälpsam o så.. Men jag skulle ju aldrig släppa henne lös på affärn t ex.. Hon skulle springa ifrån mig o inte lyssna. Riva hela affärn Och gå ut o fika.. Big nono ..
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-11-14 22:58:36 följande:
    Det måste vara nåt med flickor på två år Om jag ber Puma om nåt så är hon jätteduktig. Hon är hjälpsam o så.. Men jag skulle ju aldrig släppa henne lös på affärn t ex.. Hon skulle springa ifrån mig o inte lyssna. Riva hela affärn Och gå ut o fika.. Big nono ..
    Det måste vara det .
    Leah lyssnar inte ens då, men är ingen brådska det kommer det med.
    Det är samma här, funderar inte ens på att släppa henne i affären. Hon river så bra från vagnen
  • Bevabus

    måste läsa ikapp er....
    har varit med två kompisar och har sett harry potter 2 och käkat en masssa cheese doodles ...trött

  • Bevabus

    oki ska kolla


    BooBoo skrev 2009-11-14 21:24:32 följande:
    bevvanMJ pratar om Eminem.. Videon då han klär ut sig till MJ, då hans hår fattar eld.. Well, u know

    typ 1.16
  • Bevabus

    Geraldo intervjun är en av mina favoriter...det känns som Michael är 100% bekväm och lugn. Precis som man tror han var på riktigt i sin vardag..

  • Bevabus

    Klockan är 01:30
    Jag har tid i tvättstugan imorgon kl 07:00

    Åh vad livet är roligt. Nu ska jag äntligen få sova iaf.
    Natti

  • Bevabus

    oh jolly..har varit upe sen 7..dumma tvättstuga... :/sitter o käkar frukost nu innan jag ska ner o starta torktumlaren igen...

  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-15 00:31:58 följande:
    Geraldo intervjun är en av mina favoriter...det känns som Michael är 100% bekväm och lugn. Precis som man tror han var på riktigt i sin vardag..
    Mm.. Geraldo är så söt när han intervjuar MJ. Sitter med ett leende på läpparna hela tiden..
    Första gången igår som jag såg hela. Bara sett snuttar...
    Då.. Ehm.. Är det Barbra hon heter.. Tycker hon är så hård när hon intervjuar MJ.. Biatch!
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-11-15 01:14:58 följande:
    åhh jag är så himla trött, men pappa duschar i evigheter...måste få borsta tänderna ju!!
    duschar 01..? Va fan.. Päron ska sova då
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Bevabus

    han hade varit i huset och städat det sista


    BooBoo skrev 2009-11-15 15:10:47 följande:
    duschar 01..? Va fan.. Päron ska sova då
Svar på tråden We are the Billie Jeans!