• Svar på tråden Patrick Swayze är död
  • dogcatbird

    Nej, Orry, buhää. Det kan inte vara sant...

    Ja, jag har liksom lust att säga så, - men visst jag fattar att det bara var en kille som spelade honom och han hette Patrick Swayze, ...så då antar jag att jag får vara ledsen för att HAN dog också. För det var väldigt trist och av cancer och allt.

    Patrick var bara så himla rätt, och ny, och krispig i Nord och Syd, Det var verkligen en grej när den kom.

  • Ekorrfamiljen

    Jag älskar Nord & Syd (finns billigt på DVD nu!) och även Ghost och Dirty Dancing! Kommer inte att bli detsamma att se filmerna nu när han är borta..


    Tin 950103, Saga 961003, Vendel 060504, Minivalpen Bf 091103
  • Flapper

    Trist attityd från dig ts: "Inte för att jag bryr mig..."
    Det är väl alltid tråkigt när en relativt ung människa dör i cancer oavsett kändiskap eller ej.

  • Flapper

    Oj, såg nu att att det var fler som hade reagerat på ts trista attityd...

  • Amora Branca Sylvestre

    I går dog 30000 barn av svält, men jag tror ingen av er fällde en tår för det.

    Sluta leka så jävla skenheliga. En död kändis är en död kändis, ni har ingen personlig relation till honom förutom att ni sett några filmer med honom. Hade ni dött hade han skitit i vilket.

    Detta är ett konstigt forum, alla mammor roar sig med att sätta dit varandra som dåliga mammor eller svaga kvinnor. Men när en kändis dör så skall alla visa största möjliga vördnad.

  • Flapper

    Att 30000 barn dog av svält igår är OCKSÅ tragiskt. Att det finns tragedier som inträffar konstant över hela världen är ingen ursäkt att förminska någon annans sorg, vilket i detta fall handlar om en relativt ung människas nära anhöriga. Skenheliga? Vad är det som är skenheligt med att tycka att det är tragiskt att folk dör i cancer? Kändis eller ej...

    Om du visste vad många tårar jag har gråtit över människors tragiska livsöden. Barn, vuxna, äldre som har drabbats av alla möjliga sorters olyckor och förödande händelser. Tror du att det var någon av oss här, som reagerade på din ts, som tänkte "tja, det var ju ingen kändis som dog" när tsunamin drog fram?

    Dessutom, vilka alla mammor? Det finns en skara självutnämnda mammapoliser på detta forum om gör livet surt för oss som är normalt funtade mammor med en normal och sund syn på moderskapet. Vad har jag/vi med dom att göra?

    Sensationslystnad däremot... Äckligt!

  • Amora Branca Sylvestre
    Flapper skrev 2009-09-16 19:50:15 följande:
    Att 30000 barn dog av svält igår är OCKSÅ tragiskt. Att det finns tragedier som inträffar konstant över hela världen är ingen ursäkt att förminska någon annans sorg, vilket i detta fall handlar om en relativt ung människas nära anhöriga. Skenheliga? Vad är det som är skenheligt med att tycka att det är tragiskt att folk dör i cancer? Kändis eller ej... Om du visste vad många tårar jag har gråtit över människors tragiska livsöden. Barn, vuxna, äldre som har drabbats av alla möjliga sorters olyckor och förödande händelser. Tror du att det var någon av oss här, som reagerade på din ts, som tänkte "tja, det var ju ingen kändis som dog" när tsunamin drog fram? Dessutom, vilka alla mammor? Det finns en skara självutnämnda mammapoliser på detta forum om gör livet surt för oss som är normalt funtade mammor med en normal och sund syn på moderskapet. Vad har jag/vi med dom att göra? Sensationslystnad däremot... Äckligt!
    ...och du gör väl ett formidabelt jobb att vara sorgepolis. Det är tragiskt att inte begripa att vissa av oss inte bryr oss om kändisars livsöden och att det är fullt normalt. Det dör kändisar varje dag och jag tycker inte att jag har utrymme för att använda min hjärnkapacitet på folk som jag inte känner i onödan. Du får gärna fälla tårar när kändisar dör. Jag förbehåller mina till mina närmaste.
  • Jag bryr mig inte vad ni tycker

    Om du skiter i att Patrik Swayze har dött. Varför använder du din lilla hjärna till att skriva att han är död om du har viktigare saker att tänka på?

  • Fyrbarnsmorsa

    Man tycker väl det är tragiskt för att man kan sätta sig in i andra människors livsöde och situation helt enkelt.

  • Flapper

    Amora Branca Sylvestre skrev 2009-09-17 01:18:00 följande:


    ...och du gör väl ett formidabelt jobb att vara sorgepolis. Det är tragiskt att inte begripa att vissa av oss inte bryr oss om kändisars livsöden och att det är fullt normalt. Det dör kändisar varje dag och jag tycker inte att jag har utrymme för att använda min hjärnkapacitet på folk som jag inte känner i onödan. Du får gärna fälla tårar när kändisar dör. Jag förbehåller mina till mina närmaste.
    Sorgepolis? Oj, du har verkligen inte koll...
    Nej, jag fäller inte en tår när en kändis dör. Jag fäller tårar när mina närmaste som jag älskar dör eller när massor av männsikor dör i naturkatastrofer, terrorattacker osv.
    Min reaktion mot dig handlade om din likgiltighet gentemot en ung människas död. Kändisskap eller ej!(upprepar mig nu känner jag) Den som har hakat upp sig på detta kändisskap är ju du då det är DU som har skapat denna tråden om denna, just det, kändis. Du skriver ju att du inte vill använda din hjärnkapacitet på människor du inte känner... Gör inte det då!
  • Amora Branca Sylvestre

    Jag bryr mig inte vad ni tycker skrev 2009-09-17 01:27:33 följande:


    Om du skiter i att Patrik Swayze har dött. Varför använder du din lilla hjärna till att skriva att han är död om du har viktigare saker att tänka på?
    Uppenbarligen är din hjärnkapacitet mindre än min eftersom att du har svårt att begripa det jag skrev i början.
  • Amora Branca Sylvestre
    Fyrbarnsmorsa skrev 2009-09-17 10:33:15 följande:
    Man tycker väl det är tragiskt för att man kan sätta sig in i andra människors livsöde och situation helt enkelt.
    Jag tycker det är BARA patetiska människor som sörjer kändisar.
  • Amora Branca Sylvestre
    Flapper skrev 2009-09-17 12:52:37 följande:
    Amora Branca Sylvestre skrev 2009-09-17 01:18:00 följande: Sorgepolis? Oj, du har verkligen inte koll... Nej, jag fäller inte en tår när en kändis dör. Jag fäller tårar när mina närmaste som jag älskar dör eller när massor av männsikor dör i naturkatastrofer, terrorattacker osv. Min reaktion mot dig handlade om din likgiltighet gentemot en ung människas död. Kändisskap eller ej!(upprepar mig nu känner jag) Den som har hakat upp sig på detta kändisskap är ju du då det är DU som har skapat denna tråden om denna, just det, kändis. Du skriver ju att du inte vill använda din hjärnkapacitet på människor du inte känner... Gör inte det då!
    Var bara snäll och respektera mina känslor så blir jag glad.
Svar på tråden Patrick Swayze är död