• ina123

    hjälp

    hej vet inte hur jag ska börja men jag har en dotter som är 18år ,lyssnar inte för femöre vad vi säger till henne,hon har en egen vilja.skiter fullständigt vad vi säger ...snälla, nån som kan säga vad jag ska göra

  • Svar på tråden hjälp
  • Schnooglewookiemush

    Din text förtäljer inte så mycket. Är problemet att hon t.ex. inte städar efter sig när ni säger åt henne eller är det något mer allvarligt?


  • ina123

    ja lite så e de ,men hon ljuger för oss,hon jobba på ett dagis o där e hon som vanligt.sen om hon inte kommer hem o jag ringer henne så lägger hon på eller skicka upptaget ton.en gång drog hon till borås till en kille hon chattat med på nätet .bara så ,då trodde jag att vi mist henne hon svarade inte tele .inte på nåt svara hon.då sa vi till henne att de är farligt .de e så svårt att förklara

  • Malinell

    Förstår att det är besvärligt! Hon är myndig! Men ni kan ju ställa krav att så länge hon bor under ert tak så finns vissa regler som ska följas. Ibland måste man vara lite hård, hon klarar nog av att ni ställer krav på henne. Även om det kan kännas jobbigt för er föräldrar. Lycka till!

Svar på tråden hjälp