• Anonym (vill ha)

    Dildo, dong, vibrator, vad?

    Jag är en tjej som tänker köpa någon form av dildo/dong, vet inte riktigt vad jag är ute efter... ska man ha en vibrerande, eller är det lika bra med en vanlig? Tror jag vill ha något som är lite flexibelt, är det en dong jag är ute efter då (är inte så inne på terminologin ännu haha)?

    Har en liten vibrator som jag använder för att stimulera klitoris när vi har sex, och även annars förstås :) Så jag hade väl tänkt att jag kan använda den samtidigt som dildon. Eller så får min man använda dildon och slicka mig samtidigt :)

    Vad har ni för tips? Är det bortkastade pengar att köpa en dyr sak, eller är de billiga (för runt 100 kr) värdelösa?

  • Svar på tråden Dildo, dong, vibrator, vad?
  • Anonym (G-Girl)

    Ska du använda den när du är själv och bara vill känna något innuti dig funkar det väl med en vanlig billig jelly-dong. Annars kan jag rekommendera en rabbit så slipper du ha två leksaker samtidigt :)
    brukar köpa mina på www.box2you.se finns mycket kul där till vettiga priser

  • Anonym (crazy)

    En rabbit av god kvalite tycker de kvinnor jag talat med är överlägset.

  • Anonym (vill ha)

    Anonym (G-Girl) skrev 2009-09-20 17:17:51 följande:


    Ska du använda den när du är själv och bara vill känna något innuti dig funkar det väl med en vanlig billig jelly-dong. Annars kan jag rekommendera en rabbit så slipper du ha två leksaker samtidigt :) brukar köpa mina på www.box2you.se finns mycket kul där till vettiga priser
    Jag har väl tänkt använda den både själv men framför allt med min man. Tror att han skulle känna sig lite underlägsen en rabbit faktiskt.... :)
  • mungipa

    De populäraste produkterna är av märket Lelo men de är också ganska så dyra.
    Men jag säljer två styckna för riktiga fyndpriser här:
    http://www.tradera.com/Intimleksaken-Lelo-Nea-auktion_161209_128141575
    http://www.tradera.com/Intimleksaken-Lelo-Elise-auktion_161209_128141374

    Jag har även ett vibrerande ägg och en stav som ska säljas av märket belladot.
    Ingen av dem är använd! Såklart inte. Utan allting är helt nytt. Det är produkter jag har fått som jag inte vill ha själv för jag har redan sexleksaker så det duger, och sen har jag vunnit en del i tävlingar.
    Bara att skriva om ni är intresserade! [email protected]
    Säljer även vuxenspelet monogamy!

  • Anonym (Lelo)
    mungipa skrev 2011-02-20 23:05:56 följande:
    De populäraste produkterna är av märket Lelo men de är också ganska så dyra.
    Men jag säljer två styckna för riktiga fyndpriser här:
    www.tradera.com/Intimleksaken-Lelo-Nea-auktio...
    www.tradera.com/Intimleksaken-Lelo-Elise-aukt...

    Jag har även ett vibrerande ägg och en stav som ska säljas av märket belladot.
    Ingen av dem är använd! Såklart inte. Utan allting är helt nytt. Det är produkter jag har fått som jag inte vill ha själv för jag har redan sexleksaker så det duger, och sen har jag vunnit en del i tävlingar.
    Bara att skriva om ni är intresserade! [email protected]
    Säljer även vuxenspelet monogamy!

    Jag har en LELO och jag älskar den..


    Den är helt fantastiskt och min sambo använder den på mig samtidigt som han går ner på mig. Helt underbart! Den har fem olika "inställningar" och man kan ställa in hur hårt man vill att vibrationerna skall vara.


    Måste också säga att den gör underverk även på egen hand!


    Helt klart värt priset!!


    http://www.mylovetoys.se/sexleksaker/lelo/lelo_liv_blue_1070/

  • Zoja

    Jag gillar verkligen inte rabbit.

    Har dock en LELO vibrator, som man även kan använda som dildo, som är skön.

  • Anonym (lolz)
    Silversurfarn skrev 2023-02-12 14:32:28 följande:

    FAIL


  • Anonym (Conny Lingus)

    Jag köpte en satisfyer åt min fru. Den skickar små luftpuffar varsamt mot klittan. Vi avslutar alltid med att hon smeker sig själv med den, och jag onanerar. Det går alltid för henne, efter bara några minuter. Nästan lite för bra...

  • Bohemstina

    Den funkar varje gång :) Mycket effektiv för mig i alla fall.

Svar på tråden Dildo, dong, vibrator, vad?