• BabbelMia

    Lilla decembertrådens bäsar del 4

    Hej & välkomna till oss!

    Ett gäng mammor som fått bebisar/syskon i december 08.
    Pratar om allt och inget och länkar alltid till en massa kul
    Häng gärna på om du vill.

  • Svar på tråden Lilla decembertrådens bäsar del 4
  • Nani82

    God Jul!
    Här har prinsen frossat i julisar men bara nån enstaka som är riktigt kul så klart. Lite mycket så där på en dag. Ätit god julmat i dagarna två å julafton firade vi för första gången hemma. Det gick prima, vi slapp bära julisar upp för alla trappor i dagarna två. Å prinsen kunde gå å lägga sig när han var trött.

    Just betalt bort dom sista julklapparna som kom med fin faktura! Så nu är det klart så jag vet hur lusfattig jag är resten av månaden...ha,ha... Skönt att göra bort iaf! Kollat senaste Wallander och tagit det lugnt. Mat å gott har jag tryckt i mig i dagarna två å lite till blir det nog. Sen är det bara att invänta lite rea shopping på nätet. Spanat in nåt plagg som jag hade velat fynda så vi får se om det blir nåt fynd eller. Hoppas ni haft en mysig jul ni med...Nu väntar sängen här med prinsen som ligger avsmälld sen nån timme...Blivit lite ordning på sömnen igen inte riktigt klockren nattning men vi närmar oss. Så nya tiderna verkar vara nåt som kan funka. Hoppas hoppas...

    Nä men nu babblar jag för mig själv...Vi hörs...

  • prinsbus

    Puh, mätt, mätt.... har firat i 2 dagar och 2 till ska det bli... Och mycke fint har vi alla fått!! Bla har jag å gubben fått en digital fotoram-skitkul!! Julia gillar mest papper, kartonger och snöre förstås ;) Men också klossarna hon fick idag, och hundkopplet hon fick igår...

    Hoppas ni alla får en fortsatt trevlig helg!

  • BabbelMia

    God morgon!!

    Här har vi firat julafton i godan ro,bara vi 4:a. God mat o roliga klappar och glada barn
    & igår födelsedag, även den lugn, ett litet kalas med 1 familj inbjudna på em med tårta och ballonger. paket o sång på sängen, ny spiskratong att sitta på för Natalies del (spisen är monterad o klar, men kartongen är kuligast ) och badet fullt med nya badleksaker

    Så nu känns det som vardag igen, M ska ut o springa och jag ska låta Leo ta över datorn och spela sitt första egna pc-spel, byggare Bob bygger en park, och sen ska vi ut i snön ett slag. Inte varit utanför dörren på 2 dagar,så kanske dax nu

    Ha en bra dag!
    Stor kram!

  • prinsbus

    Julkalas 4 dagar i rad, det blev lite mycke... Jättesvårt att få J att somna på kvällen... Men visst har vi haft kul också. Och har ju inte behövt fixa med nån mat. Idag tar vi det lugnt dock...

    Fick HMs vårkatalog idag. Lite väl tidigt tycker jag. Tror inte att jag kommer öppna den än...

    Så vackert ute nu. En rikitgt vinter! Några dm snö, -7 graderoch solsken. MMmm..

Svar på tråden Lilla decembertrådens bäsar del 4