• iiisans

    Tjäna extra hemifrån?

    Hejsan!

    Jag undrar om det är någon här på FL som vet hur man kan tjäna lite extra pengar hemifrån?

    Jag är nämligen gravid och har mycket lågt blodvärde och kan därför inte jobba inom vården längre (där jag jobbat som timmanställd innan) Jag skulle så gärna bara vilja syssla med nånting istället för att inte göra nånting om dagarna och hade man kunnat tjäna lite extra på hemarbete el liknande så hade det ju varit toppen!

    Är det någon som känner likadant som mig eller har erfarenhet av hemarbeten el liknande? Hade vatt jätte taksam om ni som vet något om detta hade velat ge mig lite tips ;)

    kram/ ia

  • Svar på tråden Tjäna extra hemifrån?
  • strawberryshortcake

    Skulle inte varit fel att tjäna några tusenlappar till i månaden!
    Och dessutom att göra det hemifrån hade varit kanon.:)

    Har tyvärr inte bra förslag.
    Det enda jag kan komma på är telefonsex men för min del är det inte särskilt aktuellt. ;)

  • iiisans

    Ja visst hade det?

    Haha nej inte för min del iheller, är sambo och väntar barn så det hade varken vatt populärt för honom eller mej ;) men bra förslag till andra som kanske är sugna!

    =)

  • Martin111

    sätt dig på börsen, sälj prylar du inte behöver, poker. Försök övertyga folk att något gammalt du äger är kultur och du har ärvt det i generationer och driv upp priset ut av bara helvete på e Bay

  • Martin111

    Nässla om vad för företag som ska öppna och sno deras webbdomäner och kräv en helvetes massa för dessa.

    Typ ABB Arena ska öppna, då snor du www.abbarena.se och.com, invänta reaktioner, och bud

    Starta någon hemsida där ideen är att köpa något för nästan inga pengar alls och promota det ut av bara helvete

    En Tjej som sålde pixlar på en hemsida för typ 50 öre styck, Hon blev miljonär.

    Starta en hemsida vars idee är att motarbeta typ SD, Promota ut av bara helvete, presentera ditt engagemang för aftonbladet och Svt, chasha in ut av bara helvete på bidrag.


     


    Bli en hejare på virus och marknadsför dig mot suspekta gammalkommunistiska företag i ryssland och säg att du har lösningen på att slå ut all konkurrens.


     


    Ja finns massor att göra. Att det snart är val kan du tjäna massor på. Hur?


     


    Starta Sveriges bästa NOLL RASISM hemsida och få en helvetes massa bidrag från oppositionen


     


    Eller så kan du bara gå till chefen där du jobbar och be om löneförhöjning  

  • Martin111

    va fan REAKTIONER NU , jag har skapat skit bra sätt att verkligen chasha in.

  • Annbritt

    Jag jobbar hemma med att marknadsföra en affärmöjlighet/utbildning/nytt yrke detta gör jag via datorn

  • MadAnna

    Jag jobbar hemifrån som telesexvärdinna! Det är både roligt och spännande och enkelt


    Om du önskar något du inte har, bör du pröva något du inte gjort tidigare!
Svar på tråden Tjäna extra hemifrån?