• Svar på tråden BF Januari :-) del 3
  • Malin Guinn

    Jag ar nog bara forvirrad ang den nya traden tror jag. Har lagt till bada i favoriter sa hanger jag pa i den de flesta bestammer sig for.


    Det gor lite ont har btw..36+4
  • väntar4an 2010
    trollmamma76 skrev 2010-01-02 19:00:36 följande:
    Tack,läste percis i din press om att du ska snittas på måndag,all lycka till er snart så har du din lille i famnen.. Själv sa jag att aldrig göra om detta när jag låg där med värkar nu är det som bortblåst. Tänk förr i tiden då dom inte hade något smärtstillande hur sjutton klara dom sig,jag skulle bara dö rent av smärta.
    den m klarar det bra har sj gjort det 3 gånger innan
  • väntar4an 2010

    ja vist det e helt ok för mig att vi kör samma ts men att vi länkar in bebisbildtråden i den nya tråden =)

  • jeng

    jag länkar gärna in bebis-bild-tråden såklart!!
    nu är frågan om vi går över på direkten, eller om vi väntar tills den här dör?! jobbigt att läsa ikapp i 2 trådar nu när man har så kasst med tid ändå

  • väntar4an 2010

    för mig e det helt ok att byta e ju bara gravid 34timmar till ca

  • jeng

    Ja, här kommer länken igen då! Då går vi över på direkten. Och trots att det inte längre är en BF-tråd, så vill jag såklart att alla gravida också följer med så att gänget är samlat!!! Bytte som sagt till en föräldratråd eftersom en tråd är giltig i 3 månader och större delen av den tiden kommer vi ju vara mammor allihopa www.familjeliv.se/Forum-11-342/m49710518.html

  • väntar4an 2010
    AmandaBrun skrev 2010-01-02 21:23:31 följande:
    *vägrar byta* *skapar protestlista*
    HIHIHI {#lang_emotions_sunny}
  • Familytime

    Fan vad ni föder och föder hela jävla tiden.......... Fan säger jag! Bitter? Jag? Näeäääääääääääääääääääääääääeeeeeeeeeeeeee...............

  • Underbara ungar
    Familytime skrev 2010-01-02 21:45:48 följande:
    Fan vad ni föder och föder hela jävla tiden.......... Fan säger jag! Bitter? Jag? Näeäääääääääääääääääääääääääeeeeeeeeeeeeee........ .......
    Ja, sånna är vi
    Axel o5o92o * Enya o7o824 * Isaac o91211
  • Sirling

    Grattis till er tre(?) som har fött smånuttar sen sist!!! Jag kikar in i tråden men har problem att svara i den från min Iphone, som bara kickar ut mig hela tiden...

    Här har vi det mysigt, jag och Nicke är båda totalt nyförälskade i lilla Caesar och spenderar mycket av vår tid i  sängen liggandes gosandes och ammandes och kollar på film. Det är sååå mysigt och nu börjar han också kunna amma bra, i början hade han inte riktigt tekniken inne. Vid invägningen på bvc för nästan en vecka sen hade han gått upp till födslovikt och på tisdag när vi ska dit igen hoppas vi ha michelinat på honom lite till, han är ju fortfarande så liten och delikat, men äter som ett litet monster och sover bra också. Nu har han börjat vara vaken någon timme då och då och det är så härligt att bara ligga och kika in i hans stora, visa ögon. Vad tänker han på egentligen?

    Jag saknar gravidmagen litegrann ibland, men tycker samtidigt det är skönt att vara lite mindre, väger nu 3 kg mindre än när jag blev gravid, kan få på mig flera av mina skor, böja mig ner för att knyta vinterkängorna och får snart på mig vigselringen igen!

  • AmandaBrun
    Sirling skrev 2010-01-03 17:21:05 följande:
    Grattis till er tre(?) som har fött smånuttar sen sist!!! Jag kikar in i tråden men har problem att svara i den från min Iphone, som bara kickar ut mig hela tiden... Här har vi det mysigt, jag och Nicke är båda totalt nyförälskade i lilla Caesar och spenderar mycket av vår tid i  sängen liggandes gosandes och ammandes och kollar på film. Det är sååå mysigt och nu börjar han också kunna amma bra, i början hade han inte riktigt tekniken inne. Vid invägningen på bvc för nästan en vecka sen hade han gått upp till födslovikt och på tisdag när vi ska dit igen hoppas vi ha michelinat på honom lite till, han är ju fortfarande så liten och delikat, men äter som ett litet monster och sover bra också. Nu har han börjat vara vaken någon timme då och då och det är så härligt att bara ligga och kika in i hans stora, visa ögon. Vad tänker han på egentligen? Jag saknar gravidmagen litegrann ibland, men tycker samtidigt det är skönt att vara lite mindre, väger nu 3 kg mindre än när jag blev gravid, kan få på mig flera av mina skor, böja mig ner för att knyta vinterkängorna och får snart på mig vigselringen igen!
    Sirling! Vi har bytt tråd! Länken finns lite längre upp på sidan.
  • MeAndMyBoys

    hejsan.


    nu har min pojk kommit ut... han föddes den 5 januari med kejsarsnitt på morgonen och nu när jag kommit hem så minns jag ingenting av denna tid.
    Han sover hela tiden, hinner knappt äta innan han somnar igen. i morgon är han 3 dygn och då ska han väl börja äta ordentligt, alltså få den där hungern...
    snälla lite info om hur den här första veckan kommer se ut. 
  • Ellen 20
    MeAndMyBoys skrev 2010-01-07 19:47:44 följande:
    hejsan. nu har min pojk kommit ut... han föddes den 5 januari med kejsarsnitt på morgonen och nu när jag kommit hem så minns jag ingenting av denna tid. Han sover hela tiden, hinner knappt äta innan han somnar igen. i morgon är han 3 dygn och då ska han väl börja äta ordentligt, alltså få den där hungern... snälla lite info om hur den här första veckan kommer se ut. 
    grattis grattis till pojk...{#lang_emotions_baby}
  • Tuss84

    Hej alla!

    Jag hängde i tråden förut när jag var gravid!
    Vi fick vår efterlängtade lilla Tove den 2 januari klockan 04.00.
    Fröken kom exakt när hon var beräknad, dock tog hon över 1½ dygn på sig från första värken att komma ut, så min nyårsafton tillbringades på soffan hos svärföräldrarna, HÄRLIGT! :P

    Kram till er alla

  • virre85
    Tuss84 skrev 2010-05-08 19:23:13 följande:
    Hej alla! Jag hängde i tråden förut när jag var gravid! Vi fick vår efterlängtade lilla Tove den 2 januari klockan 04.00.Fröken kom exakt när hon var beräknad, dock tog hon över 1½ dygn på sig från första värken att komma ut, så min nyårsafton tillbringades på soffan hos svärföräldrarna, HÄRLIGT! :PKram till er alla
    Grattis!! Vi hänger här nu och du är välkommen tillbaka www.familjeliv.se/Forum-11-342/m51674247.html
    (¯`°?.¸ ღ♥Elias 071103 & Elin 100108♥ღ ¸.?°´¯)
Svar på tråden BF Januari :-) del 3