• Svar på tråden Trådlösa tråden numero tres
  • Senap
    Trinity78 skrev 2010-01-02 20:50:02 följande:
    Självklart, sötnos
    Du är en riktig nörd! kompis!
    My sugar is raw
  • Trinity78
    Shoegirl skrev 2010-01-02 20:50:40 följande:
    Du är en riktig nörd! kompis!
    *hånglar upp*
    Reproductively challenged
  • Senap
    Trinity78 skrev 2010-01-02 20:55:01 följande:
    *hånglar upp*
    *kuttrar*
    My sugar is raw
  • LeWi

    Hola chikas! Jag dricker rödvin (fanns nog en liter kvar i boxen som ju inte får förfaras) och kollar på star wars.

    Shoe - klart ni ska gifta er! Blir det stort hallabalou eller något litet diskret? Jag är på oavsett. Jag lovar att hålla ett rörande, roligt och lagom långt tal och sen bli packad och dansa som en tok. (inget av det där går ändå att undvika).

    *slänger mig i kuddhögen*
    Hångla?


    I reject your reality and substitute my own.
  • Senap
    LeWi skrev 2010-01-02 22:18:47 följande:
    Hola chikas! Jag dricker rödvin (fanns nog en liter kvar i boxen som ju inte får förfaras) och kollar på star wars. Shoe - klart ni ska gifta er! Blir det stort hallabalou eller något litet diskret? Jag är på oavsett. Jag lovar att hålla ett rörande, roligt och lagom långt tal och sen bli packad och dansa som en tok. (inget av det där går ändå att undvika). *slänger mig i kuddhögen* Hångla?
    Från början skulle vi ju åka till Västindien men nu har vi ett till barn och har renoverat upp alla pengar.
    Vilken bra plan vi har va? {#lang_emotions_dreamer}
    My sugar is raw
  • LeWi
    Shoegirl skrev 2010-01-02 22:20:30 följande:
    Från början skulle vi ju åka till Västindien men nu har vi ett till barn och har renoverat upp alla pengar. Vilken bra plan vi har va?
    Asch, västindien, poppycock som man säger!
    Nördbröllop, vi fixar så O blir Jedi och du får prima guldbikini sen är det bara att köra!

    Vi är ju gamla i gemet och firar, tro det eller ej, 10-årig bröllopsdag nästa år.
    Kanske läge att dra till Vegas och förnya löftena?
    I reject your reality and substitute my own.
  • Trinity78
    Shoegirl skrev 2010-01-03 23:39:31 följande:
    Anakin är en idiot. *konstaterar*
    Instämmer
    Reproductively challenged
  • LeWi
    Shoegirl skrev 2010-01-03 23:39:31 följande:
    Anakin är en idiot. *konstaterar*
    Verkligen men Padmé är snäppet värre.
    "Jag har just fött två välskapta barn men har ändå förlorat viljan att leva och kolar för att mitt pucko till karl är idiot"

    De borde bara dratt upp henne från bordet och örfilat henne ordentligt!
    Själviska biatch.

    Men nu, nu är det dags för Episod IV!!
    I reject your reality and substitute my own.
  • Gnillib
    LeWi skrev 2010-01-04 15:56:49 följande:
    Verkligen men Padmé är snäppet värre. "Jag har just fött två välskapta barn men har ändå förlorat viljan att leva och kolar för att mitt pucko till karl är idiot" De borde bara dratt upp henne från bordet och örfilat henne ordentligt! Själviska biatch. Men nu, nu är det dags för Episod IV!!
    Wiii!
    Nu vet jag iaf att det är migrän jag har när mitt huvud ballar ur och jag sover en hel dag. Här har man gått i ett decennium och trott att det var spänningshuvudvärk...
    (¯`°?.¸ ღ ♥ Linus 070914 ♥ ღ ¸.?°´¯) gnillib.livejournal.com
  • Senap
    LeWi skrev 2010-01-04 15:56:49 följande:
    Verkligen men Padmé är snäppet värre. "Jag har just fött två välskapta barn men har ändå förlorat viljan att leva och kolar för att mitt pucko till karl är idiot" De borde bara dratt upp henne från bordet och örfilat henne ordentligt! Själviska biatch. Men nu, nu är det dags för Episod IV!!
    Jag håller med! *bitschslapar Padme*

    Äntligen kommer de riktiga filmerna. Varför jag nu sitter och tittar på TV och irriterar mig på reklamen. *inte så smart*
    My sugar is raw
Svar på tråden Trådlösa tråden numero tres