• EJai

    Fika för oss i gbg. april, maj, juni 2010

    Här har vi vår fika tråd så vi kan hinna träffas och lära känna varandra lite som gravida innan det e dags för barnvagns promenader och fika stunder.

    Skriv ner aktivitet och dagens datum och tid för träff.
    För dem som gärna vill vara med skriver man ner sitt fl namn.
    För att det skall vara någon idee att ses kanske gruppen minst skall ha 3-4 deltagare. Sen kommer något emellan så e det självklart bra att meddela.

    EX:

    BIO SF(Film: Sol Kungen), Domkyrkan 20/1 kl 12:30

    Våren1987
    Bebis2011
    Grymtgrymt

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-12 12:14
    Vår snack tråd.
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m49072464.html

  • Svar på tråden Fika för oss i gbg. april, maj, juni 2010
  • Kamikazee
    vitvåonågratill skrev 2010-08-30 18:18:09 följande:
    Bjuder in er alla på Tupperwareparty lördagen den 11 september hemma hos mig, klockan 14.30. Inget köptvång, bara fikatvång!

    Kommer:
    Kunde du inte valt en annan dag Kan tyvärr inte komma, ska på 40+30-årskalas.
    Men det hade varit himla kul
    Rosa Elicia 070907 kl. 22.11 Noel 20100615 kl 15.09
  • Kamikazee

    Vitvå - jag vet, tåget går nästa gång hem till mig


    Rosa Elicia 070907 kl. 22.11 Noel 20100615 kl 15.09
  • jojojojojo
    Kamikazee skrev 2010-09-12 20:54:52 följande:
    Vitvå - jag vet, tåget går nästa gång hem till mig
    å jag skall börja som instruktör så efter den 2oktober så e det bara att boka in något :)

    blev så inspererad hos madde... hehe
    Selma 2010-06-12
  • vitvåonågratill

    Nope Kami...till dig går bil och färja! Säg bara till när du vill ses igen, kommer som ett skott även utan plastparty!

  • Kamikazee

    Jag har inget speciellt för mig under dagtid Elicia är på förskolan mellan 9-15, förutom idag då hon fick vara hemma då vädret är så kasst. Måndagar är svårt dock eftersom fröken har börjat dansa på eftermiddagen.

    Josefine - kunde du inte sagt till innan

    Jag har ett TW-party bokat den 20 oktober kl 18 för den som vill. (dvs boka in det i kalendern! )Bjuder på käk, inget köptvång och det finns möjlighet att ta med sig barn om man inte vill ha barnvakt. Dottern lär vara hemma och vill gärna ha leksällskap - annars kan hon inte pilla bli plastbyttorna .-)


    Rosa Elicia 070907 kl. 22.11 Noel 20100615 kl 15.09
  • jojojojojo
    Kamikazee skrev 2010-09-14 13:05:32 följande:
    Jag har inget speciellt för mig under dagtid Elicia är på förskolan mellan 9-15, förutom idag då hon fick vara hemma då vädret är så kasst. Måndagar är svårt dock eftersom fröken har börjat dansa på eftermiddagen.

    Josefine - kunde du inte sagt till innan

    Jag har ett TW-party bokat den 20 oktober kl 18 för den som vill. (dvs boka in det i kalendern! )Bjuder på käk, inget köptvång och det finns möjlighet att ta med sig barn om man inte vill ha barnvakt. Dottern lär vara hemma och vill gärna ha leksällskap - annars kan hon inte pilla bli plastbyttorna .-)
    hehe... jag hade ju precis bestämt mig när jag skrev ju :)
    får se om jag kan då! kan ju komma iallafall :) när vill du ha svar senast?
    Selma 2010-06-12
  • vitvåonågratill
    Kamikazee skrev 2010-09-14 13:05:32 följande:
    Jag har inget speciellt för mig under dagtid Elicia är på förskolan mellan 9-15, förutom idag då hon fick vara hemma då vädret är så kasst. Måndagar är svårt dock eftersom fröken har börjat dansa på eftermiddagen.

    Josefine - kunde du inte sagt till innan

    Jag har ett TW-party bokat den 20 oktober kl 18 för den som vill. (dvs boka in det i kalendern! )Bjuder på käk, inget köptvång och det finns möjlighet att ta med sig barn om man inte vill ha barnvakt. Dottern lär vara hemma och vill gärna ha leksällskap - annars kan hon inte pilla bli plastbyttorna .-)
    Problemet för min del är att jag då måste ha med mig alla tre barnen...men funkar det så kommer jag gärna! Vem ska sälja?
  • nones

    Är det någon som har lust att ses den tisdagen den 28:e, är sällan i stan numer, men ska till frisören på morgonen...

  • vitvåonågratill
    nones skrev 2010-09-14 15:35:02 följande:
    Är det någon som har lust att ses den tisdagen den 28:e, är sällan i stan numer, men ska till frisören på morgonen...
    Vilken tid pratar vi om isf? Mina barn är på skolan och dagis till klockan 14 men så är det ju det här med att passa färjorna med....men jag kanske kan se om någon kan passa dom nån timma på eftermiddagen bara....får återkomma!
  • nones

    jag ska klippa mig kl 10, ev färga oxå o det tar 2 timmar ca. så efter lunch ngngång.

  • Kamikazee
    jojojojojo skrev 2010-09-14 13:33:13 följande:
    hehe... jag hade ju precis bestämt mig när jag skrev ju :)
    får se om jag kan då! kan ju komma iallafall :) när vill du ha svar senast?

     Hm, kanske veckan innan? Det är en (för mig) ny demonstratör och jag vet inte om hon vill skicka ut katalogen först och då behöver jag självklart veta vilka som kommer (eller snarare; vilka som vill ha katalogen )

    Vitvå - inga problem att du tar med dig ungarna Demonstratören heter AnnMari eller nåt sånt - "min" demo slutade tyvärr.

    nones - jag kan nog den 28:e. Käka lunch på stan?


    Rosa Elicia 070907 kl. 22.11 Noel 20100615 kl 15.09
  • jojojojojo

    Jag behöver ingen katalog, men jag ska kolla om jag kan då! Så du får reda på det innan!

    Nones - tror jag kan då iallafall, ska bara dubbel kolla

  • vitvåonågratill

    Såg i kalendern att vi har möte ang. stora sonen, i skolan den 28:e så jag kommer inte in då tyvärr.

    Kami: Ska försöka komma på ditt TW-party. Behöver dock ingen katalog då jag hade party i lördags!

  • nones

    Hej!

    Någon som fortfarande vill ses på tisdag? Känns kanske inte aktuellt längre med tanke på vad  som hänt i helgen.

    Men om.... Jag kommer ev. utan Vincent, kommer direkt från frisören...

    Tis: 28/9  kl. 12.30-13.00 lr senare. Ställe?

    Nones, Sandra

     

  • feelings
    nones skrev 2010-09-26 21:29:28 följande:
    Hej!

    Någon som fortfarande vill ses på tisdag? Känns kanske inte aktuellt längre med tanke på vad  som hänt i helgen.

    Men om.... Jag kommer ev. utan Vincent, kommer direkt från frisören...

    Tis: 28/9  kl. 12.30-13.00 lr senare. Ställe?

    Nones, Sandra

     
    Åker till Skåne idag så tyvärr kan vi inte komma ..
    Jag har 3½ barn ... ;)
Svar på tråden Fika för oss i gbg. april, maj, juni 2010