• Achillea

    Ställ era frågor om Familjeliv till oss Guider! Tråd 4

    ♦ Hej och välkommen till oss Guider på Familjeliv ♦
    vi är ett glatt gäng som gärna svarar på era frågor om Familjeliv, både gamla som nya medlemmar är varmt välkomna.
    Så har ni några frågor så tveka inte att ställa dom här, vi svarar så fort vi kan och beklagar om ett svar skulle dröjas.

    Här finner du Listan över alla Guider

    {#lang_emotions_flower}Guider{#lang_emotions_flower}


    Kolla min Fl blogg för mer info om Plusverktygen
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-01-22 17:17
    Här finner ni yttligare information om Plusverktygen
    www.familjeliv.se/Info

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-04-07 13:54
    Här finner ni supporten

    support@familjeliv.se
  • Svar på tråden Ställ era frågor om Familjeliv till oss Guider! Tråd 4
  • HäckHäxan

    Hej. Finns det något sätt att spara ner de videos man lagt in på sina sida eller någon möjlighet att FL kan spara ner dem och maila mig dem?

    Frågan kommer sig för att jag har förlorat alla bilder och videos på mitt barns första två år, så de som finns här på min sida är de enda som finns kvar.


    Canis meus id comedit
  • Ramborg

    Den där streckgubben som dyker upp, som påstås ha med säkerhetshålet att göra - vad är det egentligen? Har det med hackandet att göra eller vad?


    42.
  • strojes
    Lovley mamma skrev 2014-04-29 07:21:19 följande:
    Hur tar jag bort en tråd jag startat ?
    Anmäl tråden geonom att klicka på den vita handen med röd bakgrund och skriv varför du vill att tråden plockas bort.
  • strojes
    Sassa89 skrev 2014-05-09 06:17:31 följande:
    Hej
    Om man har gjort en egen tråd och sedan vill ta bort den hur gör jag då? Jag använder mobilen.
    Anmäl tråden genom att klicka på "vita handen med röd bakgrund" och beskriv varför du vill att tråden ska tas bort.
  • universalwoman

    Hej! Har mitt gamla konto raderats helt eller hur kan jag hitta det?? Jag har en massa bilder från mitt gamla konto som jag inte vill ska vara förlorade föralltid... Nu såg det ut som att jag var tvungen att återskapa ett helt nytt konto??

  • kupp
    strojes skrev 2014-01-25 18:13:34 följande:
    Det är bättre att du lägger en tråd under något av de andra kategorierna, tex kropp och hälsa eller gravid.
    I denna kategori är det mer frågor kring sajten och dess funktioner som besvaras.
    Nej det kan aldrig bli det...
  • strojes
    Megaman skrev 2014-07-17 15:31:05 följande:

    är man välkommen på familjeliv.se om man vill ställa frågor och delta i dissektioner trots att man inte har egen familj eller går i just dom tankarna? 


    Absolut är man det!
  • tordA

    Jag har "ansökt" om att gå med i en grupp.
    Inget har hänt på snart en månad,
    finns det moderator i alla grupper
    eller har dom ramlat bort i nya versionen...
    ?


    Jag har många fördomar och trivs med dom allihop.
  • Forumvärd
    tordA skrev 2014-07-23 17:26:22 följande:
    Jag har "ansökt" om att gå med i en grupp.
    Inget har hänt på snart en månad,
    finns det moderator i alla grupper
    eller har dom ramlat bort i nya versionen...
    ?
    Hej hej!

    Varje grupp har sina egna administratörer. Det kan vara vanliga medlemmar så kanske har inte medlemmen varit online på ett tag?
  • Sixten1

    Hejhej!
    Jag skrev en trådstart, insåg sedan att jag inte var inloggad och hade glömt mitt lösenord.


    Klickade på givetvis på glöm lösenord?


    Gick in på min mail (i ny flik på datorn) och fixade nytt lösenord men sen hittar jag inte det jag har skrivit?


    Suck, har lyckats göra så nu vid några olika tillfällen men det måste ju gå att komma tillbaka till den sidan där jag skrev min trådstart, eller?

Svar på tråden Ställ era frågor om Familjeliv till oss Guider! Tråd 4