• BombshellBaby

    Vi Bugaboo/Urban Jungle/åkpåse/skötväske skadades snacktråd 5.0

    Här kan vi som snackar onödigheter i Bugaboo och Urban Jungle trådarna snacka skit istället. Tråden kom till efter alltför mycket nonsen i orginaltrådarna , där det viktigaste försvann i mängden.

    Prata på!

    Tidigare trådar:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m40515182.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m43344188.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m45843764.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m48266807.html

    bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40610012.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m43955627.html
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48060502.html
  • Svar på tråden Vi Bugaboo/Urban Jungle/åkpåse/skötväske skadades snacktråd 5.0
  • Kaxmaja

    Okej nu är det jag och mina extravagnar igen.
    Ingen av mina ungar sover middag längre. Vi använder typ nästan aldrig vagn. MEN om vi är borta en hel dag är det bra med en vagn som avlastning.
    Just nu har vi emmaljunga city cross hemma hos mina föräldrar men den är onödigt stor. Funderar på att göra mig av med den och köpa en mindre/billigare. Dock måste den ha hyfsade hjul så man kan köpra på skansen, eölljusspåret osv. Några tips?


    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ www.grodfamiljen.se ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Noiis
    Kaxmaja skrev 2011-06-05 15:39:51 följande:
    Okej nu är det jag och mina extravagnar igen.
    Ingen av mina ungar sover middag längre. Vi använder typ nästan aldrig vagn. MEN om vi är borta en hel dag är det bra med en vagn som avlastning.
    Just nu har vi emmaljunga city cross hemma hos mina föräldrar men den är onödigt stor. Funderar på att göra mig av med den och köpa en mindre/billigare. Dock måste den ha hyfsade hjul så man kan köpra på skansen, eölljusspåret osv. Några tips?
    Swift sälj EL och satsa på en begagnad swift istället. Helt oslagbar just på ex. skansen! 
    Men annars så race eller sitty? Om du inte nödvändigt vist vill ha en med svängbart hjul som jag själv kräver
    Sittyn är lättare och billigare än race. Dock så har race ett skönare handtag tycker jag  
  • Kaxmaja
    Sjukhus Mamman skrev 2011-06-05 19:49:35 följande:
    Swift sälj EL och satsa på en begagnad swift istället. Helt oslagbar just på ex. skansen! 
    Men annars så race eller sitty? Om du inte nödvändigt vist vill ha en med svängbart hjul som jag själv kräver
    Sittyn är lättare och billigare än race. Dock så har race ett skönare handtag tycker jag  
    Blir nog en typ sitty eller likande. Den kommer bo hemma hos mina föräldrar is verige och endast användas om vi ska på utflykter då vi är där = typ 4a gånger om året. Att ha en swift som jag förövrigt tror blir trång för mina ganska stora killar är nog onödigt då
    Ska nog kolla begagnat och bara köpe en riktig jäkla skitvagn haha. Jag hade tänkt ha CCn men så var det mamma idag som sa att hon tyckte jag skulle sä'lja den och köpa en mindre billig vagn.
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ www.grodfamiljen.se ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Kaxmaja

    Jag är inte inne på så mycke vagnar nu för tiden eftersom vi typ aldrig anväönder vagn. Behöver vi vagn så tar vi P&T sporten.
    Just nu monkar jag däremot löpband. VILL HA. Men har itne råd


    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ www.grodfamiljen.se ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Noiis
    Kaxmaja skrev 2011-06-05 19:54:16 följande:
    Jag är inte inne på så mycke vagnar nu för tiden eftersom vi typ aldrig anväönder vagn. Behöver vi vagn så tar vi P&T sporten.
    Just nu monkar jag däremot löpband. VILL HA. Men har itne råd
    Jag tycker att du gör rätt i att köra på en sitty istället då Jag har haft en sitty till noa som jag dessvärre bytte mot en EL SC *huuuuua* lätt smidig och tar noll plats. och jag är övertygad om att barnen får plats tills dom är tonåringar
  • Kaxmaja
    Sjukhus Mamman skrev 2011-06-05 20:04:06 följande:
    Jag tycker att du gör rätt i att köra på en sitty istället då Jag har haft en sitty till noa som jag dessvärre bytte mot en EL SC *huuuuua* lätt smidig och tar noll plats. och jag är övertygad om att barnen får plats tills dom är tonåringar
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ www.grodfamiljen.se ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Noiis

    Tips på sulky till Noa nu då...
    Flyttar förhoppningsvis ut på landet och då får inte swirren följa med Gråter behovet av en vagn finns egentligen inte där, men kan vara skönt att ha dagar när man ska åka till stan eller så. för jag har inte tänkt sitta på landet alla dagar  
    Så.. en billig sulky som klarar grus skog och "sånt skit" som landet erbjuder och som funkar bra i stan med?? Nååååån????


  • Noiis
    Kaxmaja skrev 2011-06-20 13:10:33 följande:
    Jär har vi precis köpt en billig brio sitty. Den får fungera då vi är i sverige.
    mm just de, men jag tror inte att kräsna jag kommer bli nöjd med en sitty igen bläää vad jag känner mig trist och omotiverad. kollade blocket på gamla uj single eller ja.. en billig uj single men igen... jag är för kräsen!
    fattar inte, jag måste verkligen få bort mina jädra hjärnspöken som säger att vagnar inte "duger" *störd*  
  • modestyclara
    Sjukhus Mamman skrev 2011-06-05 12:19:41 följande:
    Tänk att man kan känna en sån enorm lycka över att Noa i dag ska få byta stl på sina blöjor!
     
  • modestyclara
    Kaxmaja skrev 2011-06-20 13:10:33 följande:
    Jär har vi precis köpt en billig brio sitty. Den får fungera då vi är i sverige.
    Skål
  • Senap

    Hej
    Ja, här är jag inte ofta. Jag känner mig lite klar med FL. Märy har fyllt 2 och vill helst springa ute, har inga blöjor sedan ett halvår och pladdrar oavbrutet.
    Vi håller på att göra oss av med alla vagnar då de flesta inte behövs. Det känns helt enkelt passé med bebissaker. 
    Jag doktorerade i Maj och kommer börja ett riktigt   jobb i höst så jag kommer inte ha samma tid heller att hänga på nätet som tidigare.
    Det är en ny fas som börjat och det känns bara bra.


    My sugar is raw
  • MisstyLipps

    Vad använder ni för skötväskor till era bugaboos? Efterlyser tips på neutrala färger.

  • Milno
    MisstyLipps skrev 2012-01-27 21:57:11 följande:
    Vad använder ni för skötväskor till era bugaboos? Efterlyser tips på neutrala färger.
    Jag använder en Il Tutto.
Svar på tråden Vi Bugaboo/Urban Jungle/åkpåse/skötväske skadades snacktråd 5.0