• Vivs

    Föräldrar i Vallentuna

    Gör ett försök att öppna ny tråd...skulle lägga in ett svar och upptäckte att tråden gått ut!

  • Svar på tråden Föräldrar i Vallentuna
  • couleours

    Någon som är aktiv? Nyinflyttad och har en dotter på 13 månader, väntar andra i december. Saknar vänner att umgås med!

  • Voluspa
    couleours skrev 2014-08-28 22:28:00 följande:

    Någon som är aktiv? Nyinflyttad och har en dotter på 13 månader, väntar andra i december. Saknar vänner att umgås med!


    Jag! Haha bor dock i byle täby ( gränsen till Vallentuna) råka se detta av en slump:) har en dotter på 1,5 och väntar barn i jan/ februari :)
  • Sandra7903
    couleours skrev 2014-08-28 22:28:00 följande:
    Någon som är aktiv? Nyinflyttad och har en dotter på 13 månader, väntar andra i december. Saknar vänner att umgås med!

    Även jag finns här... Har en dotter på 15 månader och väntar vårt andra barn i mars/april.
  • Sandra7903
    couleours skrev 2014-08-29 21:33:00 följande:

    Vad glad jag blev att någon svarade! Är ni uppfödda här eller inflyttade? :)


    Vi är inflyttade hit. Har bott här i två år.

    Ni själva då?
  • couleours
    Sandra7903 skrev 2014-08-29 22:27:06 följande:

    Vi är inflyttade hit. Har bott här i två år.

    Ni själva då?


    Flyttade till Sollentuna från Västerås för 2 1/2 år sedan, men bor sedan tre månader tillbaka i Vallentuna. Trivs ni bra? Känner du många o så?
  • Sandra7903
    couleours skrev 2014-08-29 22:33:45 följande:

    Flyttade till Sollentuna från Västerås för 2 1/2 år sedan, men bor sedan tre månader tillbaka i Vallentuna. Trivs ni bra? Känner du många o så?


    Vi trivs bra, ni då?

    Vart i Vallentuna bor ni?

    Går dottern på dagis?
  • Voluspa
    couleours skrev 2014-08-29 22:33:45 följande:
    Flyttade till Sollentuna från Västerås för 2 1/2 år sedan, men bor sedan tre månader tillbaka i Vallentuna. Trivs ni bra? Känner du många o så?
    Vi bodde i Vasastan innan men kände att vår 3a började kännas liten och ville ha en gräsmatta till dottern typ:p vad gör ni om dagarna? Nån mammaledig?
  • couleours

    Vi bor i Rickeby, dottern går på Rickeby förskola fast bara deltid. Jag är sjukskriven och kommer snart gå över på havandeskapspenning, så jag går hemma - vilket snart kommer driva mig till vansinne. Är ni hemma? Lägg till mig på Facebook om ni vill, kanske lättare att höras där :)

  • Sandra7903

    Vi håller på med inskolningen för dottern och sedan börjar jag jobba. Blir dock bara jobb i ca 5 månader för min del. Har tänkt att vara lite ledig innan barn nr. 2 kommer.

  • emlif

    Hej!

    Vi flyttar till Nyby i slutet av april. Har en dotter född augusti 2011 och väntar liten i slutet av juli. Någon som bor i Nyby och har tips på bra förskola? Det verkar som om vi kommer få plats på Västanvinden. Tar gärna emot tips på bra förskolor. 

    Såg att det verkade vara några fler här i tråden som bor i Nyby :)

Svar på tråden Föräldrar i Vallentuna