• paola

    videokamera som man kan pausa med

    blir så irriterad,köpte en videokamera o när man pausar o sen ska trycka play igen så är det precis som att man har tryckt på stop och börjar på en ny film...


    altså de blir massa små filmer istället för en stor... nån som förstår vad jag menar?
    har nu lämnat tillbaka den o var o kollade efter nån annan men man kan ju inte prov spela kamerorna i affären för dem saknar minneskort...
    så..nån som vet en kamera som man kan pausa med...o då menar jag pausa med,inte stoppa med.
    max 5000kr
  • Svar på tråden videokamera som man kan pausa med
  • ddum

    Jag tror inte du kommer att hitta någon kamera i den prisklassen som beter sig om du vill. Du får nog vänja dig vid att klippa ihop segmenten i postproduktionen.

    Detta är en av de saker som de bandlösa kamerorna i konsumentsegmentet övergivit.

  • paola
    ddum skrev 2010-02-21 12:16:53 följande:
    Jag tror inte du kommer att hitta någon kamera i den prisklassen som beter sig om du vill. Du får nog vänja dig vid att klippa ihop segmenten i postproduktionen.Detta är en av de saker som de bandlösa kamerorna i konsumentsegmentet övergivit.
    jaså...korkat av dem..det var det dummaste, vem fan vill ha massa småfiler....aja...

    e de svårt att klippa ihop filmerna?måste man ha nåt spec program i datorn el??
  • ddum
    paola skrev 2010-03-02 15:33:24 följande:
    jaså...korkat av dem..det var det dummaste, vem fan vill ha massa småfiler....aja... e de svårt att klippa ihop filmerna?måste man ha nåt spec program i datorn el??
    Jag vänder på det; Vem vill ha en stor fil?

    Ptja, Windows Movie Maker ingår ju i Windows. Vill du lägga några tusenlappar så finns ju Pinnacle Elements / Sony Vegas.

    Vill du lägga många tusenlappar så finns ju Pinnacle.
Svar på tråden videokamera som man kan pausa med