• Lalune2

    Glassarnas VÅRtråd!

    Ja, då var det dags för en ny tråd!

    Och ja, hoppet är det sista som lämnar en, så jag skrev VÅRtråd! Nu måste den väl ändå komma snart, den efterlängtade våren!?


  • Svar på tråden Glassarnas VÅRtråd!
  • Lalune2

    Hallå där,

    Håller med er andra, jag är inte inne lika ofta som jag brukade här och framför allt skriver jag nästan ingenting på FL längre. Facebook is da shit!

    Själv är jag genomförkyld sedan ett par dagar tillbaka, förhoppningsvis börjar det väl snart släppa. Och då blir väl resten av familjen förkylda istället, ha ha ha!

    Hur är det med dig nu, Madge?

    Gisse; hur går det för dig med jobb och allt?


  • calcioaddict

    Vi för väl övertala Junija att regga sig på Facebook! Hörrdu Junija! Anonymiteten väljer du såklart själv där eftersom du ställer in vilka som kan se din profil och ev bilder.


    Soleil, jag har också varit förkyld, med en snuva som aldrig vill släppa.
  • Madge

    Här är allt bra, livet går lite upp och ner och just nu känns det ganska bra. Skulle vara ganska skönt att slippa allt ansvar ibland, men har man valt att skaffa två barn får man ju skylla sig själv . Jag försöker komma ut på öppna förskolan och till kyrkan när det är barntid där.
    Namnet vi valt till Maria väcker tydligen en del uppmärksamhet, jag vet inte hur många namndiskussioner jag hamnat i, men det är roligt .

    Jobbigt med förkylningar! Hoppas vi slipper förkylningar snart

  • calcioaddict

    Madge: Ibland blir man faktiskt trött på det där med ansvar! Det skulle vara skönt att bara krypa upp i soffan ibland och strunta i allt.


    Vad blir det för diskussioner kring namnet Maria? Det enda jag kan föreställa mig är väl att det inte är så vanligt numera, men när jag växte upp så var det väl en av de allra vanligaste namnen.  
  • Björkeli

    Hej hej Flickor!!!

    Jag har nästan lagt ner hela datan grejen! Nu när jag plockade upp min data var jag tvungen att tänka efter vilken knapp jag startar den med och vart battsladden skulle sitta!

    Min facebook sida är knas! Jag ser några statusuppdateringar men det är typ samma 8 jag alltid får se, och de ligger aldrig några aktuella utan de är någon dag eller flera dagar gamla! Blev så sedan de gjorde om det IGEN. Hur fungerar det för er?

    Tänker ofta på er!!
    Kram kram!

  • calcioaddict

    Björkeli, du måste trycka på "senaste" till höger om "aktuellt" (eller vad det nu står precis ovanför alla statusuppdateringar).

  • Björkeli

    C-addict: Ah!!! Tack!! Haha, jösses vad trög jag är!!!

  • calcioaddict

    Funkar det nu? Det tog ett tag innan jag fattade också. Jag fick ta hjälp av kompisar.

  • Madge

    Hej, hej! Hur är det med er alla? Här har vi dop på söndag så det är en del som måste fixas innan!

  • Björkeli

    Hej!

    Kul att alla är med nu!

    Jag har levt mitt liv långt över hastighetsgränsen alldelles för länge nu, så hälsopolisen tog mig i örat! Så nu håller jag på att bromsa upp och hitta rätt igen.

    Soleil: Har du slutat ditt jobb nu? Har du börjat med något annat?

    Hoppas ni alla har det bra!
    Kram kram!!

  • Madge

    Sådär, nu är Maria döpt! 3½ månad är hon nu. Björkeli: Jobbigt, men skönt att det börjar räta till sig! Hur trivs ni i nya lägenheten?


    Mamma till A född 0708 och M född 1001
  • Lalune2

    Hörni, det är inte sant, men vi har inte skrivit sedan den 5 maj i tråden!!

    Hur mår ni??


    Tänk om vi alla kunde vara lite snällare mot varandra
  • Madge

    Jag försöker inte läsa på FL längre, jag tvingar mig själv härifrån... Orkar inte riktigt med det här stället längre (inte den här tråden dock). Men jag finns på FB!

  • Gisse the one

    Vi finns alla på FB och där har vi kontakten idag, jag kommer inte att finnas här mer. Låt tråden gå i graven, nya tider stundar!!Cool


    *Om man chansar så vinner man..................oftast *
  • Junija

    Hej på er!
    Var är ni på den där jävla fejsboken som får mitt skinn att knottra sig bara jag tänker på det. Jag fattar mig inte på FB Gråter Varje gång jag loggar in så känner jag bara "nej, nej, nej, jag vill inte, jag orkar inte, jag kan inte FÖRSTÅ". Häromdagen när jag loggade in som hastigast så hade jag några vänförfrågningar, och som jag förstått så trycker man på bekräftaknappen, mmm, och vips så hade JAG gjort förfrågningar?? Hur fan gick det till?? Jag vet ju knappt hur man gör en vänförfråganObestämd

    Min dator håller på och brinner upp varje gång jag använder den, så numera så betalar jag enkom räkningar på den, har brandsläckaren inom räckhåll dock Ny dator till hösten råder det ingen tvekan om. Tills vidare så ifån:ar jag men att fatta FB på en liten telefon känns inte så jättelyckat.

    Gisse: Tråden får gärna dö för min del även om jag kommer sakna själva glasstråden eftersom jag haft så skoj här med er. Men innan den dör så får ni banne mig visa var jag hittar er på FB! *arga hotminen påkopplad* Cool Hur håller jag samma kontakt med er där som här? Finns det något glassrum att slå sig ner i?  

  • Gisse the one

    Hej Junia

    Jag har mailat dig på FB.


    *Om man chansar så vinner man..................oftast *
Svar på tråden Glassarnas VÅRtråd!