• Jullan84

    Västervik!!

    Dax för en ny tråd!


     

  • Svar på tråden Västervik!!
  • cid

    Eftersöker matstol till vår minsting. Någon som behöver bli av med en i utbyte mot en peng?

  • Endag

    Någon som vet om dom har självplock på jordgubbar i närheten av V-vik fortf och var, när?


    ♥ Stolt & Lycklig mamma till Eddie ♥
  • Miss Cee

    Skriver här och hoppas på att väcka liv i tråden...

    Är nyinflyttad och behöver tips om en frisör som klarar av vilda 1 åringar :)

  • Lady zoul

    Välkommen till Stan ;)

    Tyvärr kan inte jag hjälpa dig med tips, vi klipper våra små själv ;)

  • Malle85

    Har inte egen erfarenhet men vet att på Chrisma, som ligger vid rådhustirget, klipper små barn medans de får titta på film. Kanske är lite lugnare iallafall.

  • Miss Cee
    Malle85 skrev 2010-11-22 14:43:22 följande:
    Har inte egen erfarenhet men vet att på Chrisma, som ligger vid rådhustirget, klipper små barn medans de får titta på film. Kanske är lite lugnare iallafall.
    Tack för tipset!
    Ska ringa Chrisma och kolla. Det är mest sonens ålder jag är tveksam över om det funkar, men å andra sidan så KAN han inte se ut som han gör nu och jag KAN inte klippa själv. Har försökt men det blir snett och vint åt alla h¨åll ;)
  • väduren82

    Ja verkligen stendött men använder ju aldrig familjeliv längre, bara kolla in en snabbis

  • Granica

    Hej alla! Jag och sonen flyttar tillbaka till västervik i sommar och nu behöver jag desperat info om förskolorna i stan! Någon man ska undvika? Någon som är hur bra som helst? Snälla hjälp! :) J

Svar på tråden Västervik!!