• Sooli2

    Fick brev idag

    Imorgon är det två månader sen Gabriel föddes. Han klarade sig inte eftersom han föddes alldeles för tidigt.

    Idag fick vi brev att han hade gravsatts den 9 februari. Allt bara bubblade upp igen och sorgen svider och bränner inuti mig. Jag är så ledsen. Så ledsen.

    Ikväll ska jag och min sambo åka till kyrkogården och tända ljus och förhoppningsvis hittar vi något ställe där vi kan sätta nallen som jag köpte idag till honom.

    Vår fine kille...åh, vad jag saknar honom!

  • Svar på tråden Fick brev idag
  • Kakmonster

    Jag beklagar verkligen sorgen. Jag gråter bara av att läsa din tråd. Vet inte vad jag skall säga, men jag önskar er all lycka i framtiden...!

    Kram.

  • Hallonmun

    en liten ängel kom log och vände om....   kram till er!

  • Smurfen70

    Hej Gumman
    Jag har aldrig ens kollat in i liknade trådar förr jag har haft tur i livet hittills, men något drev mig...
    Hoppas ni får en fin kväll hos er son. Han kommer se sin nalle uppifrån himmlen det är jag övertygad om. Ta hand om er och få ut alla känslor

    Om ni skulle ha oturen att träffa på trångsynta mäniskor....
    Kom i håg fni är lika mycket föräldrar fortfarandr, ni är och kommer alltid vara det oavstt om han finns på joren eller på en annan plats. Det spelart ingen roll om det var en eller ett sekel han var hos er.

  • Ulrika01

    Det är klart att du saknar honom. Finaste Gabriel! Tänker på er alla tre i kväll och i morgon. Hade jag inte packat ner alla rislyktor hade jag gått ut och skickat upp en till honom. Många många kramar Ulrika

  • Sooli2

    Tack snälla ni...det värmer något så oerhört att vi alla här på änglarum finns till och stöttar varandra.

    Vi har varit ute vid minneslunden idag. Tre ljus fick det bli. Ett från mig, ett från min sambo och ett från mormor. Det var så mycket snö så först tänkte vi inte lämna nallen, men så gjorde vi det ändå. Även om den blir bortplockad (för jag vet inte om jag lämnade nallen där man får sätta minnessaker) så fick han iallafall ha med sig nallen en stund idag.

    Kram

  • Hansson83

    Han är jätteglad över sin nalle. Han visar stolt upp den för sina änglakompisar och berättar för dom vilken underbar mamma och pappa han har!!

    {#lang_emotions_nalle}

    Tänker på dig du fina Ängla mamma!!

    *Kramar om*


Svar på tråden Fick brev idag