• Super

    Gjort ett bildspel om mina älskade småbröder..

    Jag satt nu i kväll och gjorde ett bildspel med tillhörande musik, bilder och text tillägnade mina småbröder som valde att begå självmord. 2004 och 2008. Lägger upp en länk och hoppas finna någon som kanske känner igen sig i mina tankar!

    I morgon fyller den yngste av dom år. Eller ja, han skulle fylla år... Det känns tungt. Men man kämpar på! /Hanna

  • Svar på tråden Gjort ett bildspel om mina älskade småbröder..
  • poik07

    Fint att du orkat göra denna film i deras minne.
    Beklagar jupt det du går igenom... kan endast i min fantasi förstå hur jobbigt du måste ha det.
    Kram Tessan

  • Limbo

    Så fint.. jag beklagar. kram


    What would happen if Pinocchio said My nose will now grow?
  • lindlus

    Så vackert!!!! Jag vet precis hur du känner, förlorade min lillebror 2008. Vet ej om det var självmord eller inte...Vi får aldrig veta:(.....

    Bästa kramarna till dig:)

  • Super
    lindlus skrev 2010-03-06 17:12:16 följande:
    Så vackert!!!! Jag vet precis hur du känner, förlorade min lillebror 2008. Vet ej om det var självmord eller inte...Vi får aldrig veta:(..... Bästa kramarna till dig:)
    Oj, ni vet inte?... Ta hand om dig och din familj! Beklagar verkligen!! *kramar i massor*
  • jnyli

    jättevackert.!så synd att de var så unga och redan hade tappat livsgnistan...du är stark som kämpar på!

  • LindizJ

    jättefint! jag förstår precis vad ni går igenom,jag förlorade min storebror genom ett självmord i oktober,han skulle fyllt 40 i januari!
    (och du har mist 2!!)
    ta hand om dig!
    /Linda

  • Loka01

    det måste vara så svårt att förlora sina bröder, båda begått sjmord. beklagar verkligen sorgen!

  • SMARAGD

    Tårar här också, väldigt fin video! Fick först tårar för att videon var så fin, sen fick jag tårar för att jag tänkte på att dem har varann där dem är!
    Jag har 2 vänner som tagit livet av sig och en vän som blev mördad, även vänner som förolyckats, vet hur ont det gör, med nära som försvinner från oss, MEN skulle inte ens kunna föreställa mig hur det är, om någon familj försvinner på detta sätt! Ta hand om dig o alla dina nära

    stor kram

  • Anna65

    Så fint bildspel och sång, kramar till dig och dina


    ♥♀ 89 ♥♀ 92 ♥♂ 09 En liten ängel kom, log och vände om ♥
  • tigerdoris

    Jätte fint!! Förlorade själv en nära anhörigt i en tragisk "olycka" ..

Svar på tråden Gjort ett bildspel om mina älskade småbröder..