• Anonym (Drömmande fegis)

    Har ni haft sex när andra är i närheten eller sett på ?

    Hittills i mitt liv har jag bara (kanske som de flesta andra) haft sex när jag är enskilt med min man liksom. Har aldrig gjort det med andra människor i närheten t ex dagtid med fler människor i hemmet (menar då andra än ens sovande ungar).
    Det är dock något som jag ibland fantiserar lite om, att det skulle vara spännande, sexigt, risken att bli upptäckt osv.

    Hur är det för er andra har ni tagit en snabbis med folk i närheten eller rent av haft samlag med en kille samtidigt som hans eller din kompis är närvarande eller sover i samma rum ?

    Har heller aldrig varit med om att se någon man känner ha sex. Har ni varit närvarande så att ni sett någon ni känner ha sex eller tom varit i samma rum när en kompis har samlag ?

  • Svar på tråden Har ni haft sex när andra är i närheten eller sett på ?
  • Anonym (Karl)

    Jag och min flickvän har haft det utomlands på ett nudistbad.
    Man vill ju inte stöta på någon man känner i det sammanhanget. Ha ha...

  • Anonym (Lajla S)

    Ja, för många år sedan.  Jag och kompisen delade en liten C-hytt  på Finlandsfärjan.  Fyllsex med var sitt ragg, blev nästan som fyrkant.

  • Anonym (Karl)
    Anonym (Lajla S) skrev 2024-01-12 01:11:29 följande:

    Ja, för många år sedan.  Jag och kompisen delade en liten C-hytt  på Finlandsfärjan.  Fyllsex med var sitt ragg, blev nästan som fyrkant.


    Låter som det var stormigt ute på havet.
  • Anonym (Helags)

    På Helags fjällstation. Vi hade bokat plats i ett annex, dålig väder så två tonårskillar fick plats i samma rum som var väldigt stort. Efter dusch senare på kvällen i mörkret blev det lite försiktig sex med min sambo. Vi trodde inte de förstod vad som hände men det gjorde de uppenbarligen.

  • Bingen
    Anonym (Helags) skrev 2024-01-12 07:50:07 följande:

    På Helags fjällstation. Vi hade bokat plats i ett annex, dålig väder så två tonårskillar fick plats i samma rum som var väldigt stort. Efter dusch senare på kvällen i mörkret blev det lite försiktig sex med min sambo. Vi trodde inte de förstod vad som hände men det gjorde de uppenbarligen.


    Hahaha värt att bjudas på😉
  • Anonym (Helags)
    Bingen skrev 2024-01-12 09:30:56 följande:
    Hahaha värt att bjudas på😉
    Hon gillade situationen Flört
  • Anonym (Söderman)

    På solvarma klippor i Stockholms skärgård. Långt borta en segelbåt. Plötsligen dyker en kanot upp runt en udde. Bara att se oskyldig ut och titta bort.

    Spännande att göra allt under bar himmel, känns som om man är en del av naturen på riktigt.

  • Anonym (Linda)

    Vet inte om detta räknas.Men en vinnter säsongade jag i Sälen och delade rum med tre andra tjejer..Vi sov i 2 tvåvåningssängar som stod ganska nära varandra i rummet. En kväll i slutet av säsongen när vi hade gått och lagt oss skriker helt plötsligt en av tjejerna som låg underst - Men hallå vad fan håller du på med..Lägg av det hörs ju vad fan du gör. Alla började skratta hur mycket som helst. Efter en stund så sa hon som hade tagit på sig själv att vi skuule sluta skratta för vi behöver det helt säkert lika mycket som hon. Sen blev det helt tyst och så hörde man att det var fler som låg i sängen och hade börjat ra på sig själva. Det slutade med att vi alla låg och onanerade samtidigt. Det var sjukt mysigt att höra dom andra tjerna. Hade gärna gjort om det om det kom ett tillfälle igen.

  • Anonym (oh la la)
    Anonym (Linda) skrev 2024-04-21 17:35:12 följande:

    Vet inte om detta räknas.Men en vinnter säsongade jag i Sälen och delade rum med tre andra tjejer..Vi sov i 2 tvåvåningssängar som stod ganska nära varandra i rummet. En kväll i slutet av säsongen när vi hade gått och lagt oss skriker helt plötsligt en av tjejerna som låg underst - Men hallå vad fan håller du på med..Lägg av det hörs ju vad fan du gör. Alla började skratta hur mycket som helst. Efter en stund så sa hon som hade tagit på sig själv att vi skuule sluta skratta för vi behöver det helt säkert lika mycket som hon. Sen blev det helt tyst och så hörde man att det var fler som låg i sängen och hade börjat ra på sig själva. Det slutade med att vi alla låg och onanerade samtidigt. Det var sjukt mysigt att höra dom andra tjerna. Hade gärna gjort om det om det kom ett tillfälle igen.


    Oj, det här gjorde mig kåt nu. Tänk att få vara en fluga på väggen i det lilla rummet Skrattande
  • Anonym (Vvn)

    Han hänt, polaren hade sex bredvid men en annan tjej, ingen byte av partner 
    Vi haffade två tjejer på öland när vi tältad.

    De är väl enda gång som jag vet, sen vet jag inte om nån har sett när man har haft sex i skogen 

  • Anonym (4-kant)

    Har hänt att vi provat sex med annat bekant par. Senast var vi hemma hos oss o hade sex i soffan. Brukar byta partner för det är sexigt att se tjejen bli knullad. Låter oftast tjejerna komma först sen kommer vi killar efter.

Svar på tråden Har ni haft sex när andra är i närheten eller sett på ?