• artax

    Plastpappa till en ängel

    Jag har en ängladotter fr ett tidigare förhållande och försöker nu bli gravid med min sambo och idag var jag ledsen och saknade min dotter lite extra mkt och då sa han "Tänk att jag är plastpappa till en liten ängel som jag längtar efter fast jag aldrig fått träffa henne".. Om jag hade minsta tvivel på hur mkt han brydde sig innan så är det borta nu.. han är nog den finaste som finns..

    Ville bara dela med mig av hur stolt jag känner mig just nu! :)

  • Svar på tråden Plastpappa till en ängel
  • artax
    WPmamman skrev 2010-03-22 00:21:40 följande:
    Är det inte så det ska vara då ? Han kommer vara ett bra stöd för dig, lycka till
    Jag tycker absolut det, men kanske inte alla 21 åriga killar som är lika mogna som han är.. :) han är verkligen min stöttepelare.. :) tack
  • Ranido

    Vad fint att höra. Lycka till i framtiden och vårda minnet av den lilla tillsammans.

  • kallelina

    OJ! Det var fint sagt av honom. Dina få rader fick mig just att börja gråta. What a guy!

  • artax
    kallelina skrev 2010-03-23 14:59:29 följande:
    OJ! Det var fint sagt av honom. Dina få rader fick mig just att börja gråta. What a guy!
    Tack! jag känner mig oerhört stolt över honom! Det är så fint av honom... det värmer mitt ensama moders hjärta.. ;)
Svar på tråden Plastpappa till en ängel