• Askim01

    NU kör jag med 30 days - Viktminskning

    NU kör jag med 30 days - Viktminskning


    Hej Familje liv läsare och bloggare. Jag vill berätta hur det är att ta 30 days tabletterna, hur dem funkar och vad resultatet blir inom 4 veckor. 30 days innehåller en örtblandning som reducerar fettmängden runt mage och midja genom att rensa tarmar, lever och njurar samt sätta fart på immunförsvaret, vilket leder till snabb viktminskning. Anna Book är en av dem som berättat om hur hon med framgång använt 30 days viktminskning.

     


    Under första veckan när jag tog tabletterna....


    Under första veckan när jag tog tabletterna så blev jag rätt mycket hungrig, kändes som hunger attack oj oj haha. Men jag avståd att äta något mat under kvällen. Men lyckads på dagen att hålla avstånd från godis, skräpmat.
    När man anänder taletterna ska man inte lura sig själv att man ska sitta och vänta tills kg ska gå bort. Då tänker man fel fel verkligen.
    Jo jag gick ut och motionerade ungefär varje dag 1 timme. Det blev lång promenader och joggnings turer. Det sätter igång ämneomsättningen och då förbränner man fett. Vågen började redan visa resultat vilket jag blev glad över så jag fortsatte och kämpade.
    Jag fick inte äta pasta eller ris och bröd. Istället tog jag knäckebröd för vit bröd på frukost och lunch fisk och morotsallad vilket smakade suveränt gott gott.
    Middagfick det bli kött och sallad utan bröd men det förekom knäckebröd ibland.
    ÄVen det så drack jag mycket  vatten ungefär 2 liter och halv.
    Efter en vecka så vägde jag från 84 till 80 kg. Det blev -4 kg på vågen. Hurra får se hur mycket jag tappar i vikt denna vecka?

    Wish me luck.

    Hur var det  när ni tog tabletter som man går ner i vikt?
    Hur lyckades ni, hur mycket gick ni ner av hjälp av bantnings tabletter? {#lang_emotions_sunny}
  • Svar på tråden NU kör jag med 30 days - Viktminskning
  • Bimh

    Själv har jag gått med i GI Viktkoll istället för att knapra tabletter och fullkomligt vräker i mig fett och protein. På fyra dagar har jag gått ner ofattbara 3 kg!
    Går någon timme per dag, jag också.

    Läs gärna min blogg på sidan Tallriksmodellen för att följa hur det går. Mitt mål är sex kg på sex veckor men i den här farten kommer det gå betydligt snabbare än så.

  • Tvillingmamma09

    hur funkade 30 days för dig? jag är på första dagen idag så nyfiken på hur mycket du gick ner totalt =)

  • bara lilla jag

    hej kikar in h'r, hur har det gått med 30 days? funkade det?: Är lite skeptisk till piller och tror stenhårt på att äta bra och lagom.. men motivationen tryter.. kanske kan ett piller få upp motivationen lite

  • Askim01
    Charli skrev 2010-10-21 14:41:15 följande:
    Jag är också nyfiken på hur det fungerar, skriv gärna och berätta.
    Hej hej Oj har glömt verkligen att logga in på sistone, men tyvär så gick inte 30 days så bra som jag ar tänkt mig. Men nu har jag börjat med Nutrillet kick start vilket jag ska rekomendera.
  • LindaRuiz

    efter 4 veckors semester och 5 extra kilo har jag nu köpt en 30 days. Märker att det är svårare att hålla vikten ju äldre jag blir. Har gymkort, testar Nutrilett, men har svårt att hitta motivationen. Tänkte att örter åtminstone kan hjälpa till att minska sötsuget och rensa ut gifter. Men vi får se! Vore skamligt om man inte kan få ner midjemåttet till en hälsosam nivå -  pånågot sätt! :)

  • Askim01
    LindaRuiz skrev 2011-07-27 13:35:19 följande:
    efter 4 veckors semester och 5 extra kilo har jag nu köpt en 30 days. Märker att det är svårare att hålla vikten ju äldre jag blir. Har gymkort, testar Nutrilett, men har svårt att hitta motivationen. Tänkte att örter åtminstone kan hjälpa till att minska sötsuget och rensa ut gifter. Men vi får se! Vore skamligt om man inte kan få ner midjemåttet till en hälsosam nivå -  pånågot sätt! :)
    Ja det sant det är hemskt när man blir äldre då går man inte ner i vikt så fort. Hoppas vi ska gå ner i vårt målvikt!
  • mannekarlsson

    Här finns en kommentarer från en massa folk som testat 30 days. Resultatet verkar variera...

  • 20110723

    Hej på Er pratar kanske i egen sak men många kunder samt även jag lovordar 30 Days.
    Håller man bara motionen på normal mnivå c:a 1 timmas promenad samt äter rätt så går man faktiskt ner c:a 4-5 kg/månad utan problem. Ok vi säljer också på www.pharmashop.se men det funkar !

      

  • Kalle17

    Hej!
    Jag har kört 2 kurer med 30 days.
    Äger ingen våg. Är en våg det får räcka ;)

    Ätit som vanligt och motionerat som vanligt (dvs nästan ingenting.)
    Jag gick ner 11 cm i  midjan och ännu mera precis under brösten.

    Tyvärr mätte jag inte där från början. 

    När omgivningen inte trodde på siffrorna jag berättade om så började jag att fotografera kroppen.
    Så jag har kunnat visa upp bildbevis på en kropp i förändring.
    Jag fick tyst på dom som inte trodde mig. Det var bra även för mig.

    Då fettet sjunker (ialla fall på mig) så trots -11 cm så syntes det inte där man i allmänhet tittar nämligen runt naveln.
    På vågen har jag inte gått ner mer än 5 hekto.
    Jag vet att det kan bero på att jag inte motionerar så det behöver ni inte berätta :)

    Har nu haft ett uppehåll på 2 månader från tabletterna och ska köra igång igen i september.

     

  • ZMJ

    Hej!
    Har testat 30days i snart 2 veckor.
    Noll skillnad mer eller mindre.

    Gått ner från 72kg till 69kg men vill tillägga att jag även tar andra preparat för min träning och tränar från 1tim - 4tim dagligen. Äter.. Mja, vegetarisk kost och händer ibland att jag slänger i mig en bulle ^^
    Mätte precis min midja nu och det har inte skett någon förändring.

    Den enda förändringen jag märker av är att mina muskler byggs på och jag orkar mer och mer för varje dag som går. Det vill säga.. Jag tror inte att 30Days hjälper mig särskilt mycket som ändå haft igång min träning i 3 år (Senaste månaderna har jag varit otroligt dålig, därav viktökningen)

    Insåg dock att jag samlat på mig mycket vätska som försvann nästan direkt efter att jag började med 30Days (Magen slutade vara svullen) så plus i den kanten!

    Man blir hungrig av 30days OCH man äter mer!
    Rekomenderar det för den som vill börja "en hälsosam livsstil" men för människor som redan är igång rekomenderar jag det inte för =)

Svar på tråden NU kör jag med 30 days - Viktminskning