• RååSa BuBBlan

    Vi med BF runt årsskiftet i Västmanland Södermanland

    Hej!

    Tänkte vi som har BF runt årsskiftet December 2010 / Januari 2011 och bor i Västmanland/Södermanland kunde hänga här

    Vi kan följas åt genom graviditet, förlossning och tiden med våra nyfödda, kanske vill man träffas IRL?


    På julafton är jag tjockare än jultomten...
  • Svar på tråden Vi med BF runt årsskiftet i Västmanland Södermanland
  • Pikku85
    Lillaliten skrev 2010-06-11 13:55:47 följande:
    Åhh va underbart!! Vilken vecka e du i nu?
    Ska på mitt andra vul på måndag!!
    jag e i v18:)
  • Pikku85

    hehe hade totalt glömt bort denna tråd! hur går det för alla?

  • Lillaliten

    Ja de e lite dålig fart i den här tråden!! =)
    På torsdag ska jag på inskrivning 13+4 och fredag åker vi till västerås på första läkarbesöket där!

  • Aint Your Fairytale

    Jag är sedan 7 år tillbaka Sörmlänning och Eskilstuna-bo, men är född och uppvuxen i Västmanland, V-ås.

    Jag vet ej exakt hur långt gången jag är, men går på ett ungefär. Och går nog snart in i v.13.

    Har mått jättedåligt i 2 månader, konstant illamående, har spytt mycket sista månaden, kämpar varje dag med att få i mig mat... Är både fysiskt och psykiskt knäckande, vet ej hur länge jag ska orka liksom.


    Äntligen GRAVID =0D - v.12 // www.thecharmedone.blogg.se
  • lindaalbert

    v13+1 idag :) så v 14... börjar känna mig lite deppig.. vet ej varför så jag hoppas att semester ska lätta på målnet i huvudet så man kan vara glad och njuta av sommaren :)

  • Aint Your Fairytale
    lindaalbert skrev 2010-07-08 09:20:54 följande:
    v13+1 idag :) så v 14... börjar känna mig lite deppig.. vet ej varför så jag hoppas att semester ska lätta på målnet i huvudet så man kan vara glad och njuta av sommaren :)

    Läste lite på din sida... Enligt vilken vecka du är i nu, så är du ju i slutet på vecka 18 när du ska göra RUL 10/8- Så du måste ha skrivit fel någonstans, hehe.


     


    Eftersom jag är ca 1v efter dig och går typ in i v. 18 när jag ska på RUL 12/8.


    Äntligen GRAVID =0D - v.12 // www.thecharmedone.blogg.se
  • Lillaliten

    Igår på min inskrivning förlorade jag 2 veckor, hon sa att jag bara var i v 11, men enligt oss ska vi vara vecka 13+5 idag... Får se va de säger på läkarbesöket i västerås idag!  =) Spännande!!

  • Aint Your Fairytale
    Lillaliten skrev 2010-07-09 07:20:25 följande:
    Igår på min inskrivning förlorade jag 2 veckor, hon sa att jag bara var i v 11, men enligt oss ska vi vara vecka 13+5 idag... Får se va de säger på läkarbesöket i västerås idag!  =) Spännande!!
    Oj, 2v bakåt det var mycket.

    På vilket sätt konstaterade hon det, när ni vill ha 2 veckor längre gånget?!
    Äntligen GRAVID =0D - v.13 // www.thecharmedone.blogg.se
  • Lillaliten
    Aint Your Fairytale skrev 2010-07-09 11:16:59 följande:
    Oj, 2v bakåt det var mycket.

    På vilket sätt konstaterade hon det, när ni vill ha 2 veckor längre gånget?!
    Jadu, de undrar jag med, hon gick på dagen vi fick tillbaks ägget. hon satt å vred å vände på den där kalendern... jaja 
    Men på ul fick jag kontsaterat ett det bara var en dag som skiljde på våran räkning, så idag e det 13+6!! =)
  • Aint Your Fairytale
    Lillaliten skrev 2010-07-10 18:29:17 följande:
    Jadu, de undrar jag med, hon gick på dagen vi fick tillbaks ägget. hon satt å vred å vände på den där kalendern... jaja 
    Men på ul fick jag kontsaterat ett det bara var en dag som skiljde på våran räkning, så idag e det 13+6!! =)
    Okej... Hon måste ha räknat rätt galet, hehe.
    Äntligen GRAVID =0D - v.13 // www.thecharmedone.blogg.se
Svar på tråden Vi med BF runt årsskiftet i Västmanland Södermanland