• oktobermammsen

    ingaredsmorsor snackar del 6

    Hello girls ......och alla ni andra som kikar in i den här tråden.

    dags att starta upp nummer 6 i ordningen,tiden går och nu har vissa av oss startat upp just dethär med projekt 6 för här jäser bullar i ugnen och planeras tillskott för fullt,härligt med mer ungar till vårt trevliga område!

    för övrigt är vi ett gott gäng med föräldrar som snackar på FL, ses på mammaträffar,fikar,tränar och bara gör massa roliga grejer ihop.vi har barn i åldrarna 2mån till 5år men alla är så välkomna så.

    är du förälder eller blivande förälder i Ingaredsområdet? välkommen med i vårt goa gäng!

  • Svar på tråden ingaredsmorsor snackar del 6
  • SötFlöt

    Hej! Vad tråkigt men kansle bättre att ta det en annan gång då för jag har en gammal arbetskompi som ville komma hit o hälsa på den dan. Kram


    ★☆°♥ (¯`°?.¸ ♥ Nova 090305 & Lillkrabat 110409 ♥¸.?°´¯) ♥☆°★
  • SötFlöt

    Frida: vad känner du? såg inte ens att du skulle med förrän after jag hade skrivit


    ★☆°♥ (¯`°?.¸ ♥ Nova 090305 & Lillkrabat 110409 ♥¸.?°´¯) ♥☆°★
  • oktobermammsen

    Andrea: FRIDA, DAVID OCH LINDA kommer också så glöm inte avboka med dom i så fall

  • SötFlöt

    Jag kom egentligen bara med ett förslag om att avboka men som sagt David och Linda är ju inte med här ens så kanske bra att kontakta dom ja. Men är det någon tid bestämd?? Jag kan kontakta Linda men David har jag inget nr till. Fast samtidigt får ju dom träffas om dom vill. Det är dumt när man blir en förmedlare mellan massa folk haha. Linda och David får helt enkelt gå med här!


    ★☆°♥ (¯`°?.¸ ♥ Nova 090305 & Lillkrabat 110409 ♥¸.?°´¯) ♥☆°★
  • SötFlöt

    Jag får inget besök imorgon men ska kontakta Frida och Linda när jag kommer hem ikväll så får vi se om morgondagen. Kanske träffas vi hemma hos någon istället? Men har som sagt inget nr till David om någon har??


    ★☆°♥ (¯`°?.¸ ♥ Nova 090305 & Lillkrabat 110409 ♥¸.?°´¯) ♥☆°★
  • Frideli

    Tjoho!

    värst vad alla är upptagna... Vi träffas hemma hos David och Elke istället. När kan ni nästa gång?

    Jessica: Hoppas tentan går bra!
    Faedra: Ta det lugnt med myset ;P

     

  • SötFlöt

    hej! jag slutar sent då så är inte förrän kl 17 men ha det så mysigt! kram


    ★☆°♥ (¯`°?.¸ ♥ Nova 090305 & Lillkrabat 110409 ♥¸.?°´¯) ♥☆°★
  • Frideli

    Hello!

    Lite liv här igen, trevligt!

    Jag jobbar sent så jag slutar inte förrän 22.30, men nu på fredag 11:e blir det nog öppna förskolan om någon vill hänga på och leka där?

    kramis

     

  • Miss Johanna
    Frideli skrev 2011-02-09 23:16:50 följande:
    Hello!

    Lite liv här igen, trevligt!

    Jag jobbar sent så jag slutar inte förrän 22.30, men nu på fredag 11:e blir det nog öppna förskolan om någon vill hänga på och leka där?

    kramis

     
    Ska ev dit med mammagruppen. Så då kanske vi syns där... Glad
  • knodden2005

    hur är det med er ??  det ser väldigt dött ut här...=( 

    lite tråkigt...

    tänkte bara berätta att den 1 mars så flyttar vi till en ny lägenhet som ligger mitt i smeten..=) ska bli kul....
    så centralt som möjligt.....

    ha det så bra...

  • SötFlöt

    Tjolaho! Nu får det allt vaknas till här inne lite!

    hoppas allt är bra med alla? Jag mår fint men har gått lite i ide känns det som. Måste bli lite mer vår! Kram


    ★☆°♥ (¯`°?.¸ ♥ Nova 090305 & Lillkrabat 110409 ♥¸.?°´¯) ♥☆°★
  • oktobermammsen

    Grattis Knodden!

    tänk att 2 ingaredsmorsor prickar in förlossningen samtidigt,bra jobbat!

  • SötFlöt

    Hej alla!

    Kommer det bli någon mer tråd eller är det dags för begravning?


    ★☆°♥ (¯`°?.¸ ♥ Nova 090305 & Iza 110403 ♥¸.?°´¯) ♥☆°★
  • SötFlöt

    Jag tror det blir begravning här så farväl tråden i Ingared! :-/ Det har varit roligt! Kram


    ★☆°♥ (¯`°?.¸ ♥ Nova 090305 & Iza 110403 ♥¸.?°´¯) ♥☆°★
Svar på tråden ingaredsmorsor snackar del 6