• Micki

    Fina namn som passar ihop med Amanda?

    Har ni några förslag?

    Pojknamn som flicknamn


    ♥ Amanda ♥
  • Svar på tråden Fina namn som passar ihop med Amanda?
  • lindlus

    Amanda & Matilda var fint!!!! Mitt gudbarn heter det=) Vi är lite inne på antingen Johan eller Elias ifall våran trea blir en kille....

    I så fall:

    Emil Amanda Elias

    Sen så älskar jag namnen Gabriel, Lovisa, Felicia

    Mycket att tänka på, men kanske några ide'er TS??!!

  • dripdrop

    hihi, vad roligt!

    Jag heter Amanda, min syster heter Matilda och min bror heter Emil. Sen har jag en annan bror som heter Christoffer också

  • mamma0906

    Tror att Amanda-Matilda är en ganska vanlig kombination vid syskon. Har hört fler systrar som heter det. Fint ihop!

  • Micki

    Åhhh,Lovisa är så fint! Men tyvärr heter en väns tös det

    Matilda känner vi också en,annars får jag hålla med om att de är fina namn ihop

    Min man gillar Joakim mycket!


    ♥ Amanda ♥
  • Micki

    Wilma heter en nära vän till våran Amanda

    Det känns nog som om de flesta vanliga namn passar med Amanda..?


    ♥ Amanda ♥
  • annapanna241

    hej hopp...

    vi har en flicka som heter Fanny och  hon ska få en amanda syster vilken dag som ..!!!

    de tycker jag är fint..

  • Linjo82

    Våra barn heter Amanda och Wilma. Snart kommer tredje, men än så vet vi inte vad det blir..

  • qzectb

    Amanda är jättefint men Wilma låter sämre tycker jag (låter som om man döper barnet efter TV:n). Vilhelmina låter som en svensk form av Wilma, lite långt kanske men inte så dumt. (Man kan ju döpa ungen till Vilhelmina och ha Vilma som smeknamn.) Annars föredrar jag namn som Josefine, Sara... och nu kom jag att tänka på Miranda, rimmar på Amanda. Fast det är kanske lite för kul.

    Fanny är egentligen ett trevligt namn men tänker man internationellt så blir det inte lika bra. Fanny och Dick, liksom, låter helt OK på svenska men inte på engelska.

  • Micki

    Wilma heter en tjej som vi umgås massor med så det funkar inte..

    Men Amanda & William om det blir en pojk,kanske


    ♥ Amanda ♥
  • jajja83

    Mina syskonbarn heter Amanda och Tim Så jag tycker så klart Tim.

  • magdelena
    trixibelle skrev 2010-08-13 22:16:34 följande:

    Magdalena


    Vackraste namnet jag har träffat på!!Kyss Passar perfekt för en 17 åring bänkkamrat!
Svar på tråden Fina namn som passar ihop med Amanda?