• Luscinia

    EN SON!!!

    Det här är ett inlägg som jag väntat nästan 3 år på att få skriva... vi har fått en son på nästan 19 månader som väntar på oss i Nairobi!!!

    Vi lämnar Sverige den 4 oktober (hjälp, nästa måndag!!!) och får förhoppningsvis träffa honom redan dagen efter. Och, ca 8-10 månader senare ser jag fram emot att få introducera honom till sitt nya hemland...

    Ojojoj, nu börjar resten av mitt liv!

  • Svar på tråden EN SON!!!
  • Idun
    Zeitgeist skrev 2010-09-24 20:40:49 följande:
    Vet att det inte var mig du frågade, men jag kan svara ändå : ) Kenya kräver att man bor i landet cirka 7-10 månader för att få adoptera därifrån.
    Tack för infon!
  • LG74

    GRATTIS till er lille son! Så underbart!! All lycka till med förberedelser inför flytten!!

  • KimKatt

    Stort grattis till er alla tre och välkommen i prinsklubben! Hoppas ni får en helt underbar vistelse i Kenya och var rädda om er. Lycka till med allt!

  • xena

    Sort GRATTIS från mig med! Det är så härligt när det kommer BB, oavsett land! Jag hoppas på att om si så där 9 månader få skriva samma inledning som dig. Man kan väl kanske tro att man kissat pluss i dag, om kötiden håller i sig så att säga:).

    Ha det så bra och i Kenya! Hoppas du bloggar och vi får följa med på denna enormt spännande resa!

  • Maja T

    Underbara nyheter! Så otroligt roligt att läsa att ni fått BB! GRATTIS till sonen!

    Lycka till med er resa och instämmer med de andra som hoppas ni bloggar; det skulle vara jättekul att hänga med ner till Kenya i vinter!

  • miism

    Stort Grattis här också! Ser fram emot att träffa er här nere i Nairobi när ni har hunnit landa lite.


     

  • Cassidy

    Grattis! {#emotions_dlg.flower}

    Det är alltid lika kul att höra om BB. Och vad spännande att byta land och kultur så länge. Ni får en bra mycket bättre förståelse för ert barns ursprung än vi andra som bara ska stanna i nån vecka i andra länder. Är lite avis på det Tungan ute

    LYCKA TILL!!!

  • TomMon

    Stort grattis!! Så härligt att känna all glädje riktigt sippra hit till mig genom skärmen, lycka till och NJUT av er lilla pojke!


    /TomMon

  • Manchester

    Grattis!
    Alltid lika härligt att höra att väntan är över för ännu en familj! Och Kenya verkar vara ett spännande land i och med att man är där så länge. Svårt att klara av för de flesta, men fantastiskt för er som har möjligheten. Hoppas att ni får en underbar tid i ert nya "andra hemland".

Svar på tråden EN SON!!!