• Humlemamma

    Vänner runt sthlm (bor själv söderöver, nynäshamn) sökes. =)

    Nu försöker jag igen, ska väl tusan inte va omöjligt att hitta några vänner genom FL..

    Flyttade upp till sthlm aug 08, o visst, har jobbat lite o skaffat vänner, men iniga som ja umgås med direkt så, de har juh sitt liv sen innan o verkar inte hinna med mig riktigt, o de flesta har inga barn så de blir juh lite liksom skillnad där..

    Jag iallafall är snart 27 år, har tre barn, varav de sista föddes nu den 15 september så är pytteliten ännu =), de andra är 2 och 4 år.

    Har en hund, bor med min gubbstrutt och våra barn utanför Nynäshamn.

    Ehm, detta var juh svårare än jag trodde att skriva ;) Är inte så van att skriva "kontaktannonser" =D

    Nåja, bor du i sthlm, utanför, eller varsom o söker vänner att träffas för fika, mat, bio, utekväll, you name it, så hör av dig =) Jag är inte längre än ett klick och lite text bort!

    Tjingeling!


    **Alexander 061222 Min älskade prins!! | Agnes 080625 Min underbara prinsessa!!** | **Albin 100915 Älskade gubben!!**
  • Svar på tråden Vänner runt sthlm (bor själv söderöver, nynäshamn) sökes. =)
  • Charliie

    Puffar tråden i hopp om att få den att vakna.

    Jag är 25 år, bor alldeles utanför nynäshamn med min sambo och vi väntar vårat första barn. Jag är nu sjukskriven och min sambo jobbar på Karolinska i Solna så det blir långa dagar ensam (mina vänner och familj bor 30 mil bort). Även jag jobbar på KS men är nu som sagt sjukskriven. Våran lilla tjej förväntas komma 10 sep.

    Ny vänner och bekanta skulle förgylla mina dagar :)


    Plus 1/1-14, BF 10/9-14
  • Tigerlilja86

    Finns det fortfarande liv i denna tråd? Är jätte gärna med isf :D... 29 år gravid med andra barnet bor i Sthlm! Skulle vara så sjukt kul att lära känna nya vänner!!

  • tboden

    Hej,

    Gravid med 4:e barnet bor i Nynäshamm.
    Tjatar gärna med någon som bor nära, då jag inte har så många vänner just på södra sidan av sthlm :)

  • Rambosfru

    Hej alla

    Nu var det kanske ett tag sen denna tråd var som mest aktiv men jag hoppar in här.

    Bor sedan några månader tillbaka i Nynäshamn, eller Ösmo för att vara exakt. Är 29 år och gift. Har två barn 7 och 3 och väntar nu barn nummer 3 till sensommaren.

    tboden - Grattis till nummer 4. När har du bf? :)

  • Rambosfru

    Tboden- Jag har bf 1/9 men bebisen kommer att komma för tidigt. Födde nämligen syskonen i v.31 och v.32 och har en försvagad livmoderhals som inte håller för en hel graviditet. Men vi håller tummarna för sensommaren och inte innan :)

    Har du bott i nynäs länge?

  • tboden

    Aha... håller tummarna att den vill stanna lite längre denna gång :)

    Men det har gått bra med de andra två?

    Flyttade ner i september 2014. Bodde på norra sidan innan.

  • Humlemamma

    Åh men så kul att min tråd kommit till liv igen :) har inte varit aktiv sen 120223 såg jag ;)


    **Alexander 061222 Min älskade prins!! | Agnes 080625 Min underbara prinsessa!!** | **Albin 100915 Älskade gubben!!**
Svar på tråden Vänner runt sthlm (bor själv söderöver, nynäshamn) sökes. =)