• Svar på tråden Tvillingträff??
  • Dohgon

    Finns det någon runt värmland också kanske? =) jag känner inte direkt för att åka varken 4-6 timmar till stockholm eller 3-4 till göteborg =p

  • blivande tvillingmamma

    Hejsan
    Jag bor i Vallentuna, och hänger gärna på en träff i Stockholms området. Har två killar på snart 8 mån:)

    /Nettan

  • mandelblomma
    Goffer skrev 2011-10-24 15:01:15 följande:

    Hej!
    Vi skulle också vilja ses i Stockholmsområdet.
    Hugo och Ville blir 3 år i februari.


    mina killar är tre år och jag kan ta mig till Stockholm om det blir en tvillingträff där :)
  • Trillingar på gång

    Hej!
    Jag kan tänka mig att vara med på en tvillingträff i Malmötrakten, men först efter jul, då vi flyttat dit ! Ni som bor i Skåne, kan ni inte gå med i Facebookgruppen "Tvillingföräldrar i Skåne" så kanske vi kan arrangera någonting via den? Kanske fler som vill vara med . Jag har två tejejer som är 14 månader.

  • Goffer
    mandelblomma skrev 2011-11-15 10:01:48 följande:
    mina killar är tre år och jag kan ta mig till Stockholm om det blir en tvillingträff där :)
    Va kul. Vi kan väl försöka få till något någon lördag eller söndag.
    Förslag på tid och plats?
  • sagoskog
    Dohgon skrev 2011-10-25 15:37:32 följande:
    Finns det någon runt värmland också kanske? =) jag känner inte direkt för att åka varken 4-6 timmar till stockholm eller 3-4 till göteborg =p
    Jag bor i Karlstad:)
  • sagoskog
    sagoskog skrev 2011-11-16 10:34:19 följande:
    Jag bor i Karlstad:)
    Men mina tvillingar är ganska mycket äldre än dina?
  • Dohgon
    sagoskog skrev 2011-11-16 10:35:29 följande:
    Men mina tvillingar är ganska mycket äldre än dina?
    se där det finns även tvillingar i värmland med andra ord =) ja våra killar är 10 månader till veckan, hur gamla är dina?
  • Kerstin W
    Vi Som Har eller Väntar Tvillingar eller fler... på facebook är en rikstäckande grupp för tvillingfamiljer.
    Nyligen var det stor träff i Kalmar...

    För alla som bor nära Göteborg rekommenderar jag fb gruppen Vi som har tvillingar i Göteborg med omnejd - vi ses flera gånger varje månad.
     

    Och i gruppen SECOND HAND FÖR TVILLINGAR (NY) finns en lista med lokala tvillinggrupper över hela landet.

    Välkomna! 
    VI SOM HAR TVILLINGAR I GÖTEBORG MED OMNEJD + SECOND HAND FÖR TVILLINGAR på Facebook
  • Kerstin W

    På torsdag 19/1 drar vi igång med våra tvillingföräldrarträffar i Göteborg igen!
    Vi träffas i  Oscar Fredriks församlingshem (barnvänliga leklokaler på nedre plan) mellan 10 -13.
    Välkomna!

    Har ni koll på Second hand för tvillingar (ny) - en köp/ säljgrupp med över 800 tvillingföräldrar på facebook!!!
    Missa inte det:)



     
    VI SOM HAR TVILLINGAR I GÖTEBORG MED OMNEJD + SECOND HAND FÖR TVILLINGAR på Facebook
Svar på tråden Tvillingträff??