• Snökristall

    Bäddar ni i vagnen eller åkpåse/sovsäck till era twins ?

    Mina twins är ca 3 mån och jag tycker det är lite "jobbigt" att klä på dom när vi ska gå ut eller inte jobbigt men känns som att det borde vara lättare att bara sätta ner dom i en dunsovsäck och bara ha långbyxor och långärmad tröja under.

    Som det är nu har jag 2 långärmade och en tjockoverall åt dom och en filt i mjukliftarna.
    Men vad ska man ha nu när det börjar bli kallare??? Bor i norrbotten så vintrarna här är ju kalla.
    Har en teutonia team s4.

  • Svar på tråden Bäddar ni i vagnen eller åkpåse/sovsäck till era twins ?
  • ahlmansandra

    Vi har hittils haft en ganska varm filt o botten på vagnen och en lite tjockare stickad overall med filt över plus vagnöverdrag. Nu idag stog dock termometern på minus så känner att jag måste börja pälsa på dom ngt mer. Vi får inte plats med åkpåse i liggdelarna ( urban jungle vagn) så måste byta till sittdelen snart när den riktiga vintern kommer.

  • SaJo81

    förra vintern hade vi täcken och kuddar i vagnen och så klädde vi bara på pojkarna varsin tröja o mössa och vantar ifall dom skulle vifta en massa i vagnen, dom föddes i september -09 10veckor för tidigt så dom var rätt små den vintern! i början av vintern räckte det med mössa praktiskt taget för dom rörde sig inte så mycket utan svo mest i vagnen!

    I år har vi åkpåsar för nu sitter dom minsann inte så still i vagnen längre och värre lär det la bli när dom börjar gå coh vill upp hela tiden=)


    .❤¸¸.?*¨*?Tristan & Anakin?*¨*?.¸¸❤.
Svar på tråden Bäddar ni i vagnen eller åkpåse/sovsäck till era twins ?