• Svar på tråden Hemsk olycka
  • Dior

    Igår var ja i kyrkan och tände ett ljus för pojken och hans familj.

  • Mimmi1973
    Dior skrev 2010-10-19 16:58:00 följande:
    Igår var ja i kyrkan och tände ett ljus för pojken och hans familj.
    Fint gjort av dig....
  • Dior

    Dagarna har varit otroligt jobbiga sen i fredags och jag mår så dåligt.

  • Dior
    Mimmi1973 skrev 2010-10-19 19:46:42 följande:
    Förstår dig.....du såg ju olyckan.  Styrkekramar till dig <3
    Tack ska du ha.
    Varje gång jag tittar på min egen son, nattar och pussar honom och säger Jag älskar dig till honom  tänker jag på pojken och hans familj.
  • Abbans mamma
    Gråter stackars mamman och systern.  många kramar till dom. och vila ifrid lilla pojke. tårarna rinner stackars liten. Mamman och systern kommer behöva mycket stöd nu. Jag hadde dött om min lilla bebis hadde råkat ut för nåt. . Har en kyrka på andra sidan vägen ska gå dit imorron och tända ett ljus, e inte kristen men muslim men ska göra detta för pojken, och även för hans mamma och systers skull.
  • Dior
    Abbans mamma skrev 2010-10-19 19:58:11 följande:
    Gråter stackars mamman och systern.  många kramar till dom. och vila ifrid lilla pojke. tårarna rinner stackars liten. Mamman och systern kommer behöva mycket stöd nu. Jag hadde dött om min lilla bebis hadde råkat ut för nåt. . Har en kyrka på andra sidan vägen ska gå dit imorron och tända ett ljus, e inte kristen men muslim men ska göra detta för pojken, och även för hans mamma och systers skull.
    Det är så hemskt. Fin tanke av dig.
  • Mimmi1973
    Dior skrev 2010-10-19 19:52:51 följande:
    Tack ska du ha.
    Varje gång jag tittar på min egen son, nattar och pussar honom och säger Jag älskar dig till honom  tänker jag på pojken och hans familj.
    Precis så känner jag med mina pojkar också,,,,,,,
    Abbans mamma skrev 2010-10-19 19:58:11 följande:
    Gråter stackars mamman och systern.  många kramar till dom. och vila ifrid lilla pojke. tårarna rinner stackars liten. Mamman och systern kommer behöva mycket stöd nu. Jag hadde dött om min lilla bebis hadde råkat ut för nåt. . Har en kyrka på andra sidan vägen ska gå dit imorron och tända ett ljus, e inte kristen men muslim men ska göra detta för pojken, och även för hans mamma och systers skull.
    jag blir så berörd av att det finns så fina människor som du,,,,,,,,,,,,,
  • Friiidaa

    Dior - Förstår att detta måste ha tärt otroligt mycket på dig. Men jag är GLAD att det finns människor som du, som hjälper till.
    När jag krockade så var de första personerna på plats, de som kom att betyda mest för oss.
    Jag träffar tjejen som tog hand om mina barn nästan dagligen, då hon jobbar i mataffären som jag handlar i varje dag. 

    Har du träffat familjen efter olyckan? Känner du att du behöver det? 

    Stor kram 

  • Dior

    Frida:
    Usch vad hemskt :( Hoppas allt gick bra för er.
    Nej jag har inte träffat familjen, men jag tänker på dom avrje gång jag gör förbi platsen när jag ska köra till dagis.

    Jag vet inte vad jag känner, om jag vill eller behöver det....Men jag har nog fått fram min hälsning till familjen från en jag pratade med i kyrkan när jag tände ett ljus på måndagen efter olyckan.

    Kram

Svar på tråden Hemsk olycka