• Tvillingmamma0908

    Jag vill gråta och skrika..min underbara älskade dotter

    För 3 veckor och 3 dagar sedan förlorade vi vår underbara älskade dotter och min älskade dotter sin underbara älskade tvillingsyster...Det finns inga ord...jag skriker,jag gråter,jag är så arg och så ledsen...jag vill inte prata med någon..vet inte varför jag kom på att skriva..vill inte prata men ändå har jag så mycket inom mig..


    Vi väntade på levertransplantation och allt såg så stabilt ut, allt såg bra ut och vi njöt av varenda sekund,varenda sekund och hade hoppet om en ljus och fantastisk framtid för min älskade starka dotter och oss.


    Men så vände det så snabbt..min lilla flicka blev 1 år..jag orkar inte andas,varenda andetag jag tar känns det som jag ska gå i sönder..vill inte vill inte..vill bara ha henne sovandes mitt emot mig igen,andetag i andetag..

    Det finns inga ord, det finns inga jävla ord..

  • Svar på tråden Jag vill gråta och skrika..min underbara älskade dotter
  • Cinza

    Jag beklagar verkligen ur djupet av mitt hjärta. Min son skulle också levertransplanteras men fick fick sepsis två gånger på kort tid och gick bort dagen innan hans operation var planerad. Han blev bara 4 månader och 17 dagar.

  • englamamman

    Många stora varma kramar. Jag kan inte skriva att jag vet hur det är, trots att jag förlorat en tvilling. Försök sörja och prata med en kurator/psykolog, få hjälp att se något att se framemot eftersom du har fler barn som behöver dig. Än en gång kram och ta hand om dig.

  • Änglatofflor

    Förlora själv min son för 8 år sen nu i dec, svårt hjärtsjuk var han.. Jag känner verkligen med dig, men tro mig det blir bättre.. man lär sig leva med sorgen men den går aldrig över... kramar till dig!!

  • Tida77

    Stor varm kram.
    Ibland vill man vara ifred, ibland behöver man rasa av sig. Ibland orkar man minnas det fina och ljusa, ibland orkar man ingenting och allt är som ett stort svart och oändligt tomt hål. Ibland kan man se en framtid, ibland känns det som om livet och glädjen är slut.

    Vi finns här i änglarummet, här är alla känslor förstådda för vi har kännt dem själv. Jag känner så väl igen vad du skriver. Orkar eller vill du inte prata kan du alltid ventliera dig här om du vill!

    En lång kram från en annan änglamamma

  • Barn6

    finner inga ord...lider så med dig, vill ge dig en stor styrke kram
    jag vet hur ont det gör att förlora ett tvillingbarn och vet hur mycket du behöver styrke kramar just nu

    ta hand om varandra och försök va lite stark för ditt andra barn
     fast det e jätte svårt

    kram från en annan ängelmamma

  • mojsan

    Hejsan!!

    Beklagar er stora förlust och sänder många styrkekramar till er!!!

    /maria,mamma till
    änglaprinsessan Alice

Svar på tråden Jag vill gråta och skrika..min underbara älskade dotter