• Tvillingmamma0908

    Kan vi ge stöd åt varandra?

    Jag är mamma till två fantastiska tvillingflickor,meningen med mitt liv..mitt alt
    Usch orkar inte skriva detta, för 6 veckor sedan förlorade vi vår ena dotter...
    det finns inga ord..bara smärta,sorg,ilska och tomhet..jag mår så dåligt och jag
    känner mig så fruktansvärt ensam och om det finns någon så inboxa mig
    så kanske vi kan ge stöd åt varann..eftersom det inte finns några ord som räcker till
    så är det lättare om det finns någon annan som vet hur känslorna är..
    det känns som jag har en foten i himlen hos min dotter och andra foten på jorden hos min andra dotter..
    det gör så ont
    finns inga ord

  • Svar på tråden Kan vi ge stöd åt varandra?
  • Hamelisa

    Beklagar så innerligt att din dotter inte fick vara kvar. Jag förlorade mitt andra barn, lilla Oscar, för snart 3 månader sen (urakut snitt i v 39) och det gör ont, fruktansvärt ont att mista ett barn.
    Du får gärna inboxa mig om du vill. Har du och din familj någon att prata med i omgivningen. Vi har fått mycket hjälp av spädbarnsfondens träffar. Gå in på www.spadbarnsfonden.se och kolla vad dom har för aktiviteteter där du bor.

    Många styrkekramar!!

  • MrsMumrik

    Jag har upplevt en liknande situation med våra tvillingflickor och har idag bara en liten tjej. Jag vet att det inte är någonsomhelst tröst och att den nästan låter elakt (så har jag kännt när någon sagt så till mig), men jag försöker glädjas extra mycket åt vår fantastiskt vackra dotter som finns här hos oss. Stora kramar till dig!

Svar på tråden Kan vi ge stöd åt varandra?