• Mamma8412

    Dåligt omen ?? :(

    Är gravid i vecka 38 och börjar känna mig relativt orolig

    På mindre än 3 veckor har 2 nära anhöriga avlidit
    och ja är väldigt orolig som sagt

    känns som det är ett dåligt omen Gråter 

  • Svar på tråden Dåligt omen ?? :(
  • Crea Diem

    Oh, nej. Det är livets gång... Någon går bort och någon föds!

    Beklagar sorgen och njut av bebisen när han/hon kommer

  • Madelenn

    Jag har vart gravid tre gånger, och i alla gravidteter har något dött, först min kusin, andra graviditeten,min mammas moster och sista så dog min mans farmor.
     
    Andra gravidteten ville tyvärr inte bli  nån bebis, men jag har två underbara tjejer idag, kan tillägga att det inte blir fler barn.
    Den jobbigast gången var närmin kusin dog i Irak när jag väntade första barnet, jag va då 18 år o lä skulden på mig i långt över ett år,men inser nu att det inte är mitt fel... Jag va hemma hos min min man som bodde då 40 mil från mig. Beskedet kom plötsligt och fick en chock. Ville dela med mig lite..Honom sörjer jag fortfarande, 4 år senare...

  • Mamma8412
    Madelenn skrev 2011-02-03 10:12:02 följande:
    Jag har vart gravid tre gånger, och i alla gravidteter har något dött, först min kusin, andra graviditeten,min mammas moster och sista så dog min mans farmor.
     
    Andra gravidteten ville tyvärr inte bli  nån bebis, men jag har två underbara tjejer idag, kan tillägga att det inte blir fler barn.
    Den jobbigast gången var närmin kusin dog i Irak när jag väntade första barnet, jag va då 18 år o lä skulden på mig i långt över ett år,men inser nu att det inte är mitt fel... Jag va hemma hos min min man som bodde då 40 mil från mig. Beskedet kom plötsligt och fick en chock. Ville dela med mig lite..Honom sörjer jag fortfarande, 4 år senare...
    Beklagar sorgen 

    Nej du ska absolut inte ta på sig skulden för det tjejen det är och var absolut inte ditt fel

    jag tror man sörjer varje dag i resten av sitt liv faktiskt.min pappa dog 2006 och det sörjer ja fortfarande

    tror man har svårt för att släppa och acceptera att dem är borta  
  • Madelenn

    I min värld kommer miin kusin aldrig vara borta, tyvärr är verkligheten annorlunda,men han finns hos mig :)

Svar på tråden Dåligt omen ?? :(