• CarolinW

    Någon mer därute som vill lära känna nytt folk?

    Jag har nyligen separerat från mitt barns far och är nu mer v.v-förälder. Inte det roligaste då jag bara har bott i Skåne i 4 år och Landskrona 3 år så mitt kontaktnät är inte det största och söker andra i Landskrona med omnejd att kanske börja umgås med.

    Jag själv heter Carolin och är 23 år min son är 3 år. Jag har både hund, en rottis och en katt. Jag jobbar helg på café och är en livsnjutare som älskar att hitta på och testa nya saker lika mycket kan jag bara njuta utav att bara vara hemma.

    Någon mer därute som vill lära känna lite nytt folk?

  • Svar på tråden Någon mer därute som vill lära känna nytt folk?
  • plop

    Hej

    Jag ska flytta ned till Landskrona i maj, jag känner ingen så mitt kontakt nät i Landskrona eller skåne är 0, inte existerande. Jag har barn 2,5 år och 4 månader, min man har redan flyttat ned han har fått jobb i Lund.
    Vad finns det att göra i Landskrona ? jag menar du har ju endå bott där i 3år nu :)
    Jag är lite äldre än dig fyller 31 år snart Tyst pluggar på distans. Och jag är öppen för det mesta.

    Du kan ju skicka ett medelande till mig om du vill träffas upp och hitta på något när jag flyttat ned

  • Pusselbiten86

    Hej.

    Är en ensamstående mamma till 4 grabbar. Varav 3 bor med mig.
    Är 25 år.
    Nyss flyttat till Landskrona eller strax utanför och vill gärna ha nya kontakter.

    Bara hojta så kan vi träffas :)
     


    Noah 060526, Thias 070724, Alwin 091210, Gravid BF Jan 2012 :)
  • PriceLess

    hej hej =)

    ni får gärna maila mig ni som vill lära känna en tjej ifrån Lund =)

    är gift med min fru sedan fem år o vi har en två årig dotter tsm.

    ha en bra kväll !       

  • Kävlingetjej

    Ja jag! =)
    Är en 29 årig tjej med en dotter på 2½ och en son på 1 år , jag tar mig lätt till landskrona =) 

  • andsjo90

    Hej!

    Jag är en tjej på 22 år som precis har flyttat till Landskrona. Jag bor med min sambo och mina två döttrar på 2 år och 2 månader. Letar nya bekantskaper då jag inte känner en enda här! Skriv gärna till min inkorg istället för här.

    =)

Svar på tråden Någon mer därute som vill lära känna nytt folk?